Současný zákazník, nejlepší zákazník Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů zvyšování firemních příjmů. Řada firem stále nemá srozumitelnou strategii rozvoje současných…
IT a zákaznická loajalita Zákazníci nemají rádi překvapení. Jejich loajalita naopak závisí na…
Řízení dat a predikce zákaznického chování Firmy ukládají mnoho zákaznických dat. Znají pak nákupní chování svých…
Základy vícekanálové komunikace Do řízení vztahů se zákazníky rychle vstupují nové komunikační kanály.…
11 zásadních marketingových chyb malých firem Malé firmy i profesionálové na volné noze mohou zvýšit úspěšnost svého…
Objem obchodování přes Internet narůstá a podnikatelské subjekty by se…
Nejen angličtina světem vládne Na světě žije více než šest miliard lidí ve více než dvou stech zemích a 24…
Firemní marketingové materiály musí zaujmout pozornost potenciálních…
Search engine marketing 2004-2010 Společnost Forrester Research, Inc. zveřejnila studii, v níž odhaduje…
Společnost Forrester Research, Inc. zveřejnila studii, v níž odhaduje…
Zákazník není na jedno použití Nejděte si chvilku a zamyslete se nad složkami zákazníků, které bez využití…
Jak rychle může něco vystydnout? Newtonův zákon ochlazování nám říká, že…