Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Internet ničí papírové katalogy

Analýza mezinárodní společnosti Mintel potvrdila, že nakupování pomocí Internetu se alespoň ve Velké Británii stalo poprvé populárnějším než vybírání zboží z…

Zákaznické středisko, které funguje

Článek v rámci předplatného Zákaznické středisko, které funguje

Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních…

Konec nekalým obchodním praktikám

Článek v rámci předplatného Konec nekalým obchodním praktikám

Evropská unie schválila směrnici zakazující dravé obchodní praktiky, kterou…

Posilte značku prostřednictvím zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného Posilte značku prostřednictvím zákaznického střediska

Obchodní značka identifikuje organizaci a prochází veškerými interakcemi se…

E-komerce: Jde o důvěru

E-komerce: Jde o důvěru

Zákazníci na celém světě se začínají blíže zajímat o důvěryhodnost e-…

Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

Článek v rámci předplatného Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů…

Pět základních marketingových chyb

Článek v rámci předplatného Pět základních marketingových chyb

Správně vytvořená reklamní kampaň může vaši firmu, produkty či služby nejen…

Lesk a bída zákaznické samoobsluhy

Článek v rámci předplatného Lesk a bída zákaznické samoobsluhy

Důvěra zákazníků ve firmu úzce souvisí s tím, jaké samoobslužné možnosti…

Call centra a optimalizace pracovních sil

Call centra a optimalizace pracovních sil

Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby…

Mýty o doručitelnosti reklamních e-mailů

Mýty o doručitelnosti reklamních e-mailů

Antispamové filtry mohou být zkázou vašeho e-mailového marketingového…

Deset nenákladných marketingových rad

Deset nenákladných marketingových rad

Článek přináší deset nenákladných a zároveň vysoce efektivních…

Zákazník jako součást obchodování

Článek v rámci předplatného Zákazník jako součást obchodování

Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným…

Současný zákazník, nejlepší zákazník

Článek v rámci předplatného Současný zákazník, nejlepší zákazník

Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů…

Výpis 43044316 z celkem 4730