Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Příliv spamu neopadá

Americká média přinesla v závěru roku zprávu o největší pokutě udělené za rozesílání nevyžádané elektronické pošty. Tři americké firmy dostaly za spam společně…

Co je MRM?

Článek v rámci předplatného Co je MRM?

Řízení marketingových zdrojů (Marketing Resource Management MRM) vzniklo v…

Jak na firemní logo

Jak na firemní logo

Dříve, než firma začne vymýšlet design svého loga, měla by správně chápat,…

Specifika propagace internetového obchodu před Vánoci

Specifika propagace internetového obchodu před Vánoci

Před koncem roku se internetové obchody předhánějí v upoutání pozornosti…

Deset tipů pro vánoční marketing na poslední chvíli

Deset tipů pro vánoční marketing na poslední chvíli

Na předvánoční propagaci stále není pozdě, protože mnoho lidí nakupuje…

Jeden den v životě internetového marketéra

Článek v rámci předplatného Jeden den v životě internetového marketéra

Lidé mají často představu, že internetoví podnikatelé vlastně nic nedělají.…

Marketingová komunikace pro nezávislé odborníky

Článek v rámci předplatného Marketingová komunikace pro nezávislé odborníky

Jste nezávislý profesionál a potřebujete více zákazníků? Nepotřebujete…

Segmentace podle úrovně komunikace

Článek v rámci předplatného Segmentace podle úrovně komunikace

Mediální agentury používají různé typy segmentace populace. V české…

Naslouchat zákazníkovi nestačí

Článek v rámci předplatného Naslouchat zákazníkovi nestačí

Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho…

Co je Idea Management?

Článek v rámci předplatného Co je Idea Management?

Řízení myšlenek (idea management) znamená sběr, rozvoj a výběr obchodních…

Jak na kontextovou reklamu

Článek v rámci předplatného Jak na kontextovou reklamu

V devadesátých letech reprezentovaly internetovou reklamu téměř výhradně…

Přechod zákazníků na nové kanály

Článek v rámci předplatného Přechod zákazníků na nové kanály

Převádění zákazníků k novému komunikačnímu kanálu může být obtížné pro…

Jak na kombinované mediální kampaně

Článek v rámci předplatného Jak na kombinované mediální kampaně

V současném mediální plánování se nabízí využití účinku více médií zároveň.…

Výpis 43044316 z celkem 4672