Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím pracovníkům se však již dostatečného školení nedostává. Firmy dělají často tu chybu, že povýší…
Všechny společnosti, velké i malé, by měly vyvinout rozumnou internetovou…
Kvalitně navržený a zhotovený web ještě nezaručuje efektivní fungování.…
Jak na přímý marketing Přímý marketing poskytuje firmám výhody, které jsou těžko dosažitelné u…
Šest kroků pro snadnější PR Aktivity public relations nabízejí relativně nenákladnou cestu, jak oslovit…
Rok 2004 přinesl velký rozvoj on-line obchodního kanálu. Zároveň vyvstala…
Jak vyčnívat z davu V dnešním výrazně konkurenčním obchodním prostředí je důležité hledat…
Jakou roli hraje barva v prosazování identity obchodních značek při balení…
Mnoho firem již investovalo značné prostředky do poskytování zákaznických…
Na živo, nebo samoobslužně? Je lepší jednat se zákazníky vždy osobně, nebo jim poskytnout samoobslužné…
Top 8 marketingových a prodejních strategií Ať už vaše firma působí v jakémkoli odvětví, pravděpodobně má nějaké…
Volání k odpovědnosti V poslední době se v oblasti marketingu stále více zdůrazňuje účetní…