Volání k odpovědnosti V poslední době se v oblasti marketingu stále více zdůrazňuje účetní odpovědnost. Tento trend již není možné ignorovat, protože vede k celkově odpovědnějšímu…
Internet ničí papírové katalogy Analýza mezinárodní společnosti Mintel potvrdila, že nakupování pomocí…
Zákaznické středisko, které funguje Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních…
Konec nekalým obchodním praktikám Evropská unie schválila směrnici zakazující dravé obchodní praktiky, kterou…
Posilte značku prostřednictvím zákaznického střediska Obchodní značka identifikuje organizaci a prochází veškerými interakcemi se…
Zákazníci na celém světě se začínají blíže zajímat o důvěryhodnost e-…
Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů…
Pět základních marketingových chyb Správně vytvořená reklamní kampaň může vaši firmu, produkty či služby nejen…
Lesk a bída zákaznické samoobsluhy Důvěra zákazníků ve firmu úzce souvisí s tím, jaké samoobslužné možnosti…
Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby…
Antispamové filtry mohou být zkázou vašeho e-mailového marketingového…
Článek přináší deset nenákladných a zároveň vysoce efektivních…
Zákazník jako součást obchodování Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným…