Firemní marketingové materiály musí zaujmout pozornost potenciálních zákazníků natolik, aby byli ochotni zajímat se o konkrétní produkty či služby. Měly by…
Společnost Forrester Research, Inc. zveřejnila studii, v níž odhaduje…
Společnost Forrester Research, Inc. zveřejnila studii, v níž odhaduje…
Nejděte si chvilku a zamyslete se nad složkami zákazníků, které bez využití…
Jak rychle může něco vystydnout? Newtonův zákon ochlazování nám říká, že…
V posledních letech se i v naší zemi vydává více peněz na charitu a tzv.…
Firmy se často nenechají ovlivnit novými trendy dříve, než si přečtou…
Nová legislativa a stále náročnější požadavky zákazníků odsuzují tradiční…
Prvním krokem při rozvíjení úspěšného obrazu ideálního čtenáře je…
Pro mnoho neziskových organizací je marketing téměř neznámý koncept. Měly…
Začínající podnikatelé v oblasti e-komerce si kladou mnoho otázek. Jednou…