Kupředu a růst

Vytisknout

Marketing je věda i investice, která nese výsledky. Mnoho marketingových ředitelů jej však stále vidí pouze jako sumu reklam, propagací, obchodních výstav apod. A jelikož zároveň nedokáží ukázat návratnost investic, tyto aktivity jsou vnímány jako výdaje a nikoli investice.

Úkolem marketingu je vést firmu kupředu. Je to těžká práce, která vyžaduje závazek, odbornost i zanícení. Skutečná odpovědnost marketingu spočívá v tom, že pozvedne firmu a její klíčové kompetence, které dokáže vystavit novým příležitostem. Úspěšné firmy, které se těší silnému růstu očekávají od marketingu křížovou působnost v rámci prodeje, výroby, vývoje produktů, distribuce a financí.

- Zavádějte marketing křížově. Bez celofiremního závazku a dodržování této strategie nemůže nastat růst.

- Ujasněte si, kam směřujete. Úspěch nepřichází náhodou a štěstí nemůže být součástí vašeho obchodního plánu.

- Získejte správné lidi. Pokud chcete výjimečné výsledky, potřebujete výjimečné lidi, aby vám pomohli jich dosáhnout.

- Chápejte motivace zákazníků. Zacilte marketing na skutečné motivace zákazníků, nikoli odhady spotřeby.

- Mějte na paměti, že všechno komunikuje. Od motivů na vašich obalech po telefonické rozhovory s vašimi operátory.

- Měřte všechno. Ujistěte se, že investujete do věcí, které fungují.

-kk-

Zdroj: CMO.com - server pro marketingové odborníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje CMO.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace