4 opravdu smrtelné marketingové hříchy V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který by nenapsal nějakou publikaci o marketingových omylech nebo alespoň neformuloval základní…
On-line zákazník si dává pozor On-line transakce si žádají stále větší bezpečnost. Důvěra uživatelů…
CRM není zákaznický servis Je zarážející, jak lidé stále věří, že technologie CRM mohou být odpovědí…
Aby péče o zákazníka byla zisková Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje…
Společnost Pitney Bowes zabývající se marketingovou komunikací provedla…
Prezident společnosti Agency Assessments International David Wethey se…
Malé firmy se často vyhýbají programům zákaznické loajality. Obávají se, že…
Desatero efektního PR Efektivní PR vyžaduje jasnou volbu nejvhodnějšího média a způsobu propagace…
Tisková zpráva je mrtvá, ať žije blog Tiskové zprávy jsou podle některých odborníků již minulostí. Klientům by…
Slovo má zákaznická komunita Komunitní (community-based) marketing je taktika, kterou firmy zavádějí,…
Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly…
Když lidé uvažují o marketingu, většinou jej chybně chápou pouze jako jeho…
Kdo, kdy a jak v e-komerci Webové stránky jsou dnes běžnou součástí obchodování ve všech oborech.…