Kdo, kdy a jak v e-komerci Webové stránky jsou dnes běžnou součástí obchodování ve všech oborech. Firmy však stále nedokáží využívat výhod, které jim Internet nabízí, protože nevěnují své on-…
Chmurná realita on-line zákaznických služeb Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla…
E-mail na prahu života, nebo smrti? I když jsou zákazníci stále znechuceni problematickým užíváním elektronické…
Kreativita až v druhé řadě Zamysleli jste se někdy nad tím, proč reklamní agentury nedělají reklamu…
9 rad pro direct marketing Direct marketing může být efektivní pouze tehdy, budete-li ho dělat…
V dnešní době mnoha komunikačních kanálů je pro firmy stále složitější…
Search engine marketing počesku Výdaje na internetovou reklamu jsou v porovnání s ostatními médii nižší,…
Vnímání je realita Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech…
Řízení adres v newsletterech Webové a e-mailové adresy představují zvláštní výzvu pro autory…
Příště, až budete rozesílat reklamní e-maily, mějte na paměti, že pro…
Nejen novým zákazníkem živ je podnik Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka.…
Není logo jako logo Při návrhu firemního loga nevědí mnohé firmy, kde začít. Dobrým začátkem…
Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci…