Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Zákazník znamená rozdíl

Předpokládá se, že firmy mohou udržet konkurenční pozice jen díky nové a stále dokonalejší diferenciaci produktů na základě jedinečných prvků a výhod. To je ale…

Chtějte více

Chtějte více

Většina obchodníků by udělala cokoli, jen aby nemusela zvýšit ceny svých…

Jak to ti spotřebitelé uvažují?

Článek v rámci předplatného Jak to ti spotřebitelé uvažují?

Marketingoví odborníci se stále snaží porozumět chování spotřebitelů.…

Budoucí marketingové koncepty

Článek v rámci předplatného Budoucí marketingové koncepty

Z historického hlediska byli marketingoví odborníci vždy vnímáni jako osoby…

Jak využít Google ke zmapování konkurence

Článek v rámci předplatného Jak využít Google ke zmapování konkurence

Google.com je s miliardou indexovaných webových stránek nejrozsáhlejším…

Co je MRM?

Co je MRM?

Řízení marketingových zdrojů (Marketing Resource Management MRM) se…

Kde se bere spam?

Kde se bere spam?

Aktuální studie společnosti Sophos (z července 2004) identifikovala tucet…

Čas nejsou peníze

Článek v rámci předplatného Čas nejsou peníze

Od doby, kdy Benjamin Franklin zdůrazňoval, že čas jsou peníze se ekonomové…

Ujasněte si marketing

Článek v rámci předplatného Ujasněte si marketing

Řada firem se potýká s tradičními způsoby obchodního plánování a…

Pět pilířů marketingu

Článek v rámci předplatného Pět pilířů marketingu

V souvislosti se zhoršením ekonomických podmínek ve Spojených státech se…

Čím více kanálů, tím více zákazníků

Článek v rámci předplatného Čím více kanálů, tím více zákazníků

Nová studie společnosti Aberdeen Group potvrzuje, že vícekanálové řízení…

Nešlapejte si po marketingu

Nešlapejte si po marketingu

Podnikatelé věnují obrovskou pozornost mechanismům marketingu. Navštěvují…

Sedmkrát o levné reklamě na Internetu

Sedmkrát o levné reklamě na Internetu

Pokud chce firma oslovit uživatele Internetu, potřebuje reklamu. Existuje…

Výpis 42524264 z celkem 4578