On-line nakupování kvete v poledních pauzách

Internet umožňuje uživatelům nakupovat kdykoli. On-line zákazníci však většinou nakupují v pracovní dny a v pracovní době. Potvrdil to alespoň výzkum společnosti Coremetrics, kterého se zúčastnilo více než 175 předních elektronických obchodů ve Spojených státech.

Data sesbíraná u příležitosti této studie upozorňují marketéry na důležitost načasování kampaní nejlépe na pozdní dopoledne až brzké odpoledne ve všední dny. Vedle rozesílání e-mailů by se měli v této době zaměřit také na vyhledávání pomocí klíčových slov na nejdůležitějších vyhledávačích, jako je Yahoo! nebo Gogole.

Zákazníci si zvykli prohlížet elektronické obchody v rámci přestávek na oběd mimo jiné proto, aby mohli případně kontaktovat zákaznický servis. O víkendu jim tato možnost často chybí, jelikož zákaznický servis není k dispozici.

-kk-

Zdroj: Destination CRM - americký sever věnovaný CRM a KM
Zobrazit přehled článků ze zdroje Destination CRM