Tomáš Baťa věděl, jak na marketing

Vytisknout

Tomáš Baťa se po listopadovém převratu v naší zemi stal symbolem naděje mnoha začínajících podnikatelů a obchodníků. Proslulý podnikatel, který se chudého ševce vypracoval na majitele obuvnického impéria, zemřel před 73 lety. Jeho myšlenky a zásady jsou přitom stále velice živé a aktuální. Byl například průkopníkem konceptu corporate identity, když zavedl systém hesel, která byla vyznačena na továrních zdech a nástěnkách a měla zaměstnancům neustále připomínat hlavní poselství a zásady…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace