Webové a e-mailové adresy představují zvláštní výzvu pro autory elektronických newsletterů. Většinu příjemců otravuje, když jsou nuceni adresy obsažené v textu…
Příště, až budete rozesílat reklamní e-maily, mějte na paměti, že pro…
Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka.…
Při návrhu firemního loga nevědí mnohé firmy, kde začít. Dobrým začátkem…
Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci…
Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu…
Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy…
Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí…
Nejsilnější marketingová strategie nemá nic společného s reklamou, direct…
Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou…
Většina z vás dobře ví, že náklady na mediální prezentaci firem rok od roku…
E-mailoví marketéři chtějí rozumět postojům uživatelů internetu, vědět, jak…
V dnešní době zavedla téměř každá firma speciální program pro zachování…