10 marketingových procesů 21. století Firemní marketingová funkce musí podporovat pokročilé procesy úzce zaměřené na zákazníky. Článek proto shrnuje 10 procesů, které mohou v současné době přinést…
Titulek tvoří nedílnou součást marketingových sdělení. V marketingové…
Kdo zastaví phishing? Americký Ponemon Institute uspořádal v červnu letošního roku celonárodní…
Jedna hlava lepší než dvě? Měl by prodej i marketing řídit tentýž člověk? Na toto téma již odborníci…
Co Čech, to čtenář reklamního letáku Společnosti Incoma Research a GfK Praha uspořádaly výzkum, v němž se…
5 tipů pro úspěšný marketing Mnohé firmy odmítají používat některé osvědčené marketingové strategie,…
Dosažení shody v rozdělování marketingových investic mezi reklamu a…
Komunikace je základ CRM Komunikace je klíčovou součástí každé iniciativy CRM. Vaše firma může…
Malým firmám chybí péče o zákazníky Jedna z pěti malých firem přiznává, že přichází o zákazníky kvůli špatným…
Motivace v zákaznickém středisku Nedostatek motivace a morálky představuje problém mnoha zákaznických…
Není vyskakující okno jako vyskakující okno Vlna kritiky pop-up oken se zvedla poté, co je webové stránky začaly masově…
Asociace PR agentur (APRA) a některé velké české firmy připravují Etický…
Dříve, než začnete vytvářet marketingovou strategii, měli byste provést…