Desatero řízení operátorů zákaznického střediska Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí to samozřejmě i v zákaznických střediscích, kde nábor a retence kvalitní pracovní síly…
První pokuty za spam V České republice padly první pokuty za rozesílání nevyžádaných obchodních…
Bláznivá e-mailová matematika Strategie rozesílat co nejvíce zpráv co největšímu počtu lidí a co…
V posledních letech se rozvíjí strategie řízení životního cyklu výrobku (…
10 rad pro reklamní brožury Když se firma chystá vytvořit reklamní brožuru a podpořit tím svůj prodej…
Budování kontaktů jako marketingová strategie Budování kontaktů je jedna z nejlepších cest k dlouhodobému vybudování…
Když zákazník zuří Den v životě obchodníka může být plný radosti a úspěchu, stejně tak jako…
Je snadné pochopit, proč firmy chtějí investovat do budování loajální…
Ženy, sex a reklama Konference Co máme na očích a výstava fotografií Jako facka otevřely v…
Obchod dnes využívá za účelem co nejvyššího zisku i neurofyziologické…
Marketing má stejně jako osobnostní typy známé jako narcisové tendenci…