Má smysl usilovat o věrnost zákazníků?

Vytisknout

Před deseti lety publikovat Fred Reichheld poprvé své teze o věrnosti zákazníků. Tvrdil, že zaměřit se na udržení zákazníka je třeba z pěti důvodů získávání nových zákazníků je nákladné, dlouhodobější zákazník je rentabilnější, je třeba vynakládat na něho méně nákladů, poskytuje více doporučení dalším zákazníkům a je méně citlivý na ceny. Poslední doba však přináší pochybnosti o vztahu mezi věrností a ziskovostí zákazníků.Profesor Andrew z americké South Bank University například potvrzuje na…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace