Marketing jako proces

Vytisknout

Je velice efektivní pohlížet na všechny marketingové činnosti jako na procesy. Výstupy konkrétních marketingových procesů jsou pak využitelné v navazujících článcích hodnototvorného procesu ve firmě. Pokud na nějakou činnost nahlížíme jako na proces, měříme také její úspěšnost, účinnost a účelnost. Pak se může stát i efektivním nástrojem pro řízení efektivity marketingu.V procesním pojetí marketingu lze každou marketingovou činnost zařadit do 5 základních procesů, které se ve firmě prolínají:-…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace