Jak řídit reputaci

Vytisknout

Řízení pověsti podniku (reputation management) je jednou z posledních technik v práci s veřejností. Oproti klasickým PR informacím je pověst trvalejší. Nesou ji osoby, které jsou s podnikem obeznámeny. Základ řízení pověsti podniku tvoří věrohodnost, spolehlivost, důvěryhodnost a vědomí odpovědnosti. Reputaci dělíme na tři typy:- Primární. Spočívá v osobních kontaktech s organizací, tváří v tvář.- Sekundární. Jde o kontakty s masmédii, s opinion leaders nebo s přáteli a známými, kteří nám o…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace