Démoni marketingového měření Dubové kolíky, česnek ani krucifix proti nim nepomáhají. Pokud chcete opravdu efektivně měřit výsledky svých marketingových snah, musíte tyto démony dostat na svoji…
Firmy nabízejí svým zákazníkům stále více způsobů, jak nakupovat jejich…
Buzz marketing je agresivní metoda reklamy, která sází na rozhovor, jakožto…
Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše…
PR, neboli vztahy s veřejností, jsou komunikační oblastí, která bývá…
Měříme spokojenost zákazníků Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné…
Pět mýtů internetového marketingu profesionálních služeb Internetový marketing profesionálních služeb není totéž co marketing…
Zástupci teleshoppingových firem hovoří o letošním roce jako o nejhorším…
On-line newslettery a eziny jsou jedním z nejefektivnějších marketingových…
Reklama dosud vycházela z principu převzetí rozhodování za zákazníka.…
Rádio v marketingové komunikaci Rádio dokáže vytvořit dostatečně silný zásah a oslovit široké spektrum…
Zákaznické střediska se neustále snaží dospět k tomu, aby se z center pro…