Zákaznické střediska se neustále snaží dospět k tomu, aby se z center pro služby stala úspěšnými prodejními centry. Neměla by ale být obojím? Prodej je podle autora…
On-line reklama v Británii předběhla billboardy Velká Británie se stala nejrychleji rostoucím evropských trhem v oblasti…
Proč dobře znát zákazníky Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za…
Od tiskových sekcí internetových stránek firem očekávají novináři…
PR a Corporate social responsibility I v České republice se začíná věnovat pozornost otázce tzv. sociální…
Trendy přímého marketingu Americká společnost CSO Insights provedla celosvětový výzkum, který se…
5 mýtů zákaznické samoobsluhy Samoobsluha je stále výraznějším trendem v oblasti péče o zákazníky. Firmy…
Desatero marketingových hříchů Kniha Philipa Kotlera 10 smrtelných marketingových hříchů vychází z…
Customer Insight Anglický pojem customer insight označuje důslednou koncentraci na potřeby…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám…
Reklamu povede televize a přímý prodej Marketingoví odborníci se domnívají, že v následujících pěti letech bude k…
Vylepšete sdělení zákazníkům Při zavádění efektivní strategie pro komunikaci se zákazníky stojí firmy…
Co je affinity marketing Affinity marketing staví na spřízněnosti, shodě a vzájemné přitažlivosti…