Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné průzkumy po telefonu, prostřednictvím pošty, internetových stránek nebo e-mailu. Problém těchto…
Internetový marketing profesionálních služeb není totéž co marketing…
Zástupci teleshoppingových firem hovoří o letošním roce jako o nejhorším…
On-line newslettery a eziny jsou jedním z nejefektivnějších marketingových…
Reklama dosud vycházela z principu převzetí rozhodování za zákazníka.…
Rádio dokáže vytvořit dostatečně silný zásah a oslovit široké spektrum…
Zákaznické střediska se neustále snaží dospět k tomu, aby se z center pro…
Velká Británie se stala nejrychleji rostoucím evropských trhem v oblasti…
Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za…
Od tiskových sekcí internetových stránek firem očekávají novináři…
I v České republice se začíná věnovat pozornost otázce tzv. sociální…
Americká společnost CSO Insights provedla celosvětový výzkum, který se…