Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Když zákazník zuří

Den v životě obchodníka může být plný radosti a úspěchu, stejně tak jako frustrace a stresu. Když se nedaří, řada lidí ztrácí kontrolu. Udržet emoce na uzdě a chovat…

Pohlednice v marketingu

Článek v rámci předplatného Pohlednice v marketingu

Pokud vaše marketingová strategie ještě nezahrnuje…

Pravda o programech zákaznické loajality

Pravda o programech zákaznické loajality

Je snadné pochopit, proč firmy chtějí investovat do budování loajální…

Stín zákazníka

Článek v rámci předplatného Stín zákazníka

Nová studie University of Alberta odhaluje, jak jednoduše ovlivnitelní…

Ženy, sex a reklama

Článek v rámci předplatného Ženy, sex a reklama

Konference Co máme na očích a výstava fotografií Jako facka otevřely v…

Reklama a lidský mozek

Reklama a lidský mozek

Obchod dnes využívá za účelem co nejvyššího zisku i neurofyziologické…

Marketingový narcisismus

Marketingový narcisismus

Marketing má stejně jako osobnostní typy známé jako narcisové tendenci…

Nevýděleční z kola ven

Nevýděleční z kola ven

Ne každý zákazník se vám vyplatí. Pokud na některých zákaznících…

Jak řídit zákaznické zkušenosti II.

Jak řídit zákaznické zkušenosti II.

Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o…

Zaměstnanci zákaznických středisek chtějí kariéru

Článek v rámci předplatného Zaměstnanci zákaznických středisek chtějí kariéru

Hlavním důvodem vysoké fluktuace zaměstnanců v zákaznických střediscích je…

Bezpečnost na prvním místě

Bezpečnost na prvním místě

Zákazníci chtějí větší personalizaci internetových stránek, které…

Loajalita se vyplatí

Článek v rámci předplatného Loajalita se vyplatí

Loajalita je stav mysli. Z marketingového pohledu pomáhá zvyšovat podíl na…

Proč více kanálů

Článek v rámci předplatného Proč více kanálů

Ještě před několika lety měly firmy k dispozici pouze jeden nebo dva…

Výpis 41484160 z celkem 4673