Marketing - zprávy z HR

Zákaznická komunikace: E-mail je záležitostí důvěry

Mnoho firem již investovalo značné prostředky do poskytování zákaznických služeb prostřednictvím více kanálů. Mohu tak využívat Internet a e-mail jako méně nákladné…

Na živo, nebo samoobslužně?

Článek v rámci předplatného Na živo, nebo samoobslužně?

Je lepší jednat se zákazníky vždy osobně, nebo jim poskytnout samoobslužné…

Top 8 marketingových a prodejních strategií

Článek v rámci předplatného Top 8 marketingových a prodejních strategií

Ať už vaše firma působí v jakémkoli odvětví, pravděpodobně má nějaké…

Volání k odpovědnosti

Článek v rámci předplatného Volání k odpovědnosti

V poslední době se v oblasti marketingu stále více zdůrazňuje účetní…

Internet ničí papírové katalogy

Článek v rámci předplatného Internet ničí papírové katalogy

Analýza mezinárodní společnosti Mintel potvrdila, že nakupování pomocí…

Zákaznické středisko, které funguje

Článek v rámci předplatného Zákaznické středisko, které funguje

Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních…

Konec nekalým obchodním praktikám

Článek v rámci předplatného Konec nekalým obchodním praktikám

Evropská unie schválila směrnici zakazující dravé obchodní praktiky, kterou…

Posilte značku prostřednictvím zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného Posilte značku prostřednictvím zákaznického střediska

Obchodní značka identifikuje organizaci a prochází veškerými interakcemi se…

E-komerce: Jde o důvěru

E-komerce: Jde o důvěru

Zákazníci na celém světě se začínají blíže zajímat o důvěryhodnost e-…

Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

Článek v rámci předplatného Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů…

Pět základních marketingových chyb

Článek v rámci předplatného Pět základních marketingových chyb

Správně vytvořená reklamní kampaň může vaši firmu, produkty či služby nejen…

Lesk a bída zákaznické samoobsluhy

Článek v rámci předplatného Lesk a bída zákaznické samoobsluhy

Důvěra zákazníků ve firmu úzce souvisí s tím, jaké samoobslužné možnosti…

Call centra a optimalizace pracovních sil

Call centra a optimalizace pracovních sil

Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby…

Výpis 41484160 z celkem 4578