Mnoho firem již investovalo značné prostředky do poskytování zákaznických služeb prostřednictvím více kanálů. Mohu tak využívat Internet a e-mail jako méně nákladné…
Je lepší jednat se zákazníky vždy osobně, nebo jim poskytnout samoobslužné…
Ať už vaše firma působí v jakémkoli odvětví, pravděpodobně má nějaké…
V poslední době se v oblasti marketingu stále více zdůrazňuje účetní…
Analýza mezinárodní společnosti Mintel potvrdila, že nakupování pomocí…
Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních…
Evropská unie schválila směrnici zakazující dravé obchodní praktiky, kterou…
Obchodní značka identifikuje organizaci a prochází veškerými interakcemi se…
Zákazníci na celém světě se začínají blíže zajímat o důvěryhodnost e-…
Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů…
Správně vytvořená reklamní kampaň může vaši firmu, produkty či služby nejen…
Důvěra zákazníků ve firmu úzce souvisí s tím, jaké samoobslužné možnosti…
Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby…