 Vícekanáloví zákazníci nakupují více, ale...
   Vícekanáloví zákazníci nakupují více, ale...  Není žádná novinka, že zákazníci nakupující u jednoho obchodníka prostřednictvím více kanálů utratí více peněz něž ti, kteří používají jediný kanál. Tato skutečnost…
 
    On-line marketing 2006
   On-line marketing 2006  Příchod nového roku s sebou přinesl i řadu předpovědí, čeho se dočkáme v…
 
    Čas začít s marketingem
   Čas začít s marketingem  Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž…
 
    Pozor na základní chyby při psaní tiskových zpráv
   Pozor na základní chyby při psaní tiskových zpráv  Napsali jste tiskovou zprávu a chystáte se ji rozeslat vašim kontaktům v…
 
    Nejvíce otravují pop-up okna
   Nejvíce otravují pop-up okna  Řada uživatelů internetu je znechucena komerčními webovými stránkami.…
 
    2006 - rok služeb v CRM
   2006 - rok služeb v CRM  V příštím roce budeme svědky hned několika dominantních trendů v oblasti…
 
   Revoluce přicházejí, protože staré způsoby dělání věcí již nemají smysl. V…
 
    Loajalita může zmizet s jediným kliknutím
   Loajalita může zmizet s jediným kliknutím  Internet ulehčuje zákazníkům vyhledávání firem, produktů či služeb a…
 
    Reklama na pováženou
   Reklama na pováženou  Reklama na hraně etických zásad vyvolává řadu diskusí, na druhé straně však…
 
   Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo…
 
    Internet na vzestupu
   Internet na vzestupu  V uplynulém roce zaznamenala Evropa rozvoj využívání médií. Nejlépe na tom…
 
   Společnost Forrester Research odhalila na základě svých výzkumů sedm…