Pět chyb propagačních dopisů Propagační dopis musí být otevřený, čtivý, důvěryhodný a pobídnout příjemce k akci. Měl by přilákat pozornost, takže musí být příjemný a zajímavý. Stručně řečeno by…
Kontextová reklama jede Obliba používání kontextové reklamy na internetu roste. Tato reklama se…
Není pochyb o tom, že správný marketingový program dokáže podpořit váš…
Čas začít s marketingem 3. Základem marketingu je komunikace. Úzce souvisejícím termínem je pak…
Proč VoIP právě nyní Pokud se rozhodujete, zda ve svém zákaznickém středisku zavést VoIP,…
Dvacetina sekundy to je čas, který má webová stránka k dispozici k tomu,…
Stoupá počet domácích operátorů zákaznických středisek V USA rychle přibývá zaměstnanců zákaznického servisu, kteří pracují z…
Sedm tipů pro on-line obchod v novém roce V posledních letech určovaly úspěch v on-line obchodu nejlepší webové…
V patnáctém ročníku průzkumu UPS Europe Business Monitor bylo od 12. září…
Čas začít s marketingem 2. Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž…
CRM trendy pro následujících 5 let V následujících pěti letech čeká oblast CRM sedm zásadních trendů z…
Vícekanáloví zákazníci nakupují více, ale... Není žádná novinka, že zákazníci nakupující u jednoho obchodníka…
On-line marketing 2006 Příchod nového roku s sebou přinesl i řadu předpovědí, čeho se dočkáme v…