Pokud se rozhodujete, zda ve svém zákaznickém středisku zavést VoIP, existuje několik důvodů, které vás mohou přesvědčit. Marketingový ředitel americké společnosti…
Dvacetina sekundy to je čas, který má webová stránka k dispozici k tomu,…
V USA rychle přibývá zaměstnanců zákaznického servisu, kteří pracují z…
V posledních letech určovaly úspěch v on-line obchodu nejlepší webové…
V patnáctém ročníku průzkumu UPS Europe Business Monitor bylo od 12. září…
Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž…
V následujících pěti letech čeká oblast CRM sedm zásadních trendů z…
Není žádná novinka, že zákazníci nakupující u jednoho obchodníka…
Příchod nového roku s sebou přinesl i řadu předpovědí, čeho se dočkáme v…
Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž…
Napsali jste tiskovou zprávu a chystáte se ji rozeslat vašim kontaktům v…
Řada uživatelů internetu je znechucena komerčními webovými stránkami.…