Buďte osobní i v newsletterech Osobní přístup hraje v marketingu zásadní roli, a to i v oblasti business-to-business (B2B), kde to stále ještě není zvykem. Marketéři považují elektronické B2B…
Jak se propagovat a nevychloubat Mnoho samostatných podnikatelů se zdráhá mluvit o svých úspěších a veřejně…
Rozvoj B2B v Čechách Minulý rok přinesl raketový nárůst B2B obchodování v České republice. Firmy…
Češi a teleshopping Teleshopping je pro většinu Čechů nepříjemná záležitost. Podle výzkumu…
7 tajemství internetového marketingu Výsledky marketingových kampaní na internetu jsou na rozdíl od tradičních…
Existuje jeden základní princip, který udržuje návratnost investic na…
Marketing pomocí Log Frame Metoda Log Frame (Logical Framework) je moderním, dynamickým a logickým…
8 nástrah firemního blogování Chystáte se založit firemní blog? Nebo jste ho možná právě založili. Článek…
Neaktivní odběratelé jsou zkázou e-mailových programů. Jsou to ti, kteří se…
Technologie mají sloužit zákazníkům Řada zákazníků má neblahé zkušenosti s tím, jak kontaktovala zákaznický…