Efektivní PR vyžaduje jasnou volbu nejvhodnějšího média a způsobu propagace pro každou konkrétní firmu. K tomuto závěru dospěli alespoň účastníci semináře s názvem…
Tiskové zprávy jsou podle některých odborníků již minulostí. Klientům by…
Komunitní (community-based) marketing je taktika, kterou firmy zavádějí,…
Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly…
Když lidé uvažují o marketingu, většinou jej chybně chápou pouze jako jeho…
Webové stránky jsou dnes běžnou součástí obchodování ve všech oborech.…
Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla…
I když jsou zákazníci stále znechuceni problematickým užíváním elektronické…
Zamysleli jste se někdy nad tím, proč reklamní agentury nedělají reklamu…
Direct marketing může být efektivní pouze tehdy, budete-li ho dělat…
V dnešní době mnoha komunikačních kanálů je pro firmy stále složitější…
Výdaje na internetovou reklamu jsou v porovnání s ostatními médii nižší,…
Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech…