 Technologie mají sloužit zákazníkům
   Technologie mají sloužit zákazníkům  Řada zákazníků má neblahé zkušenosti s tím, jak kontaktovala zákaznický servis a namísto kýžených informací se dočkala hovoru s počítačovým hlasem, který ji…
 
    Češi a sv. Valentýn
   Češi a sv. Valentýn  Společnost Factum Invenio provedla průzkum, v němž zjišťovala názory Čechů…
 
    Poskytují internetové obchody lepší služby?
   Poskytují internetové obchody lepší služby?  Loňská studie Světový projekt o internetu - Česká republika se mimo jiné…
 
    Má smysl usilovat o věrnost zákazníků?
   Má smysl usilovat o věrnost zákazníků?  Před deseti lety publikovat Fred Reichheld poprvé své teze o věrnosti…
 
   Jedna z efektivních cest k rychlému získání zpětné vazby od zákazníků je…
 
   V minulém roce utratili Češi na internetu deset miliard korun, což oproti…
 
    Jak řídit reputaci 2.
   Jak řídit reputaci 2.  Reputace podniku se zaměřuje na zákazníky, spolupracovníky a investory.…
 
    Neizolujte zákaznický servis
   Neizolujte zákaznický servis  Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat…
 
   Rok 2006 by mohl být rokem skutečně globálního marketingu. Kampaně jako I'm…
 
    Pohlednice v marketingu
   Pohlednice v marketingu  Pohlednice jsou jednou z efektivních cest, jak přilákat návštěvníky k…
 
    Sedm tipů pro budování značky
   Sedm tipů pro budování značky  Řada marketingových aktivit je neefektivní, protože firmy postrádají…