Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Desatero efektního PR

Efektivní PR vyžaduje jasnou volbu nejvhodnějšího média a způsobu propagace pro každou konkrétní firmu. K tomuto závěru dospěli alespoň účastníci semináře s názvem…

Tisková zpráva je mrtvá, ať žije blog

Článek v rámci předplatného Tisková zpráva je mrtvá, ať žije blog

Tiskové zprávy jsou podle některých odborníků již minulostí. Klientům by…

Slovo má zákaznická komunita

Článek v rámci předplatného Slovo má zákaznická komunita

Komunitní (community-based) marketing je taktika, kterou firmy zavádějí,…

Blog jako nástroj PR

Blog jako nástroj PR

Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly…

Nepleťte si strategii a taktiku

Nepleťte si strategii a taktiku

Když lidé uvažují o marketingu, většinou jej chybně chápou pouze jako jeho…

Kdo, kdy a jak v e-komerci

Článek v rámci předplatného Kdo, kdy a jak v e-komerci

Webové stránky jsou dnes běžnou součástí obchodování ve všech oborech.…

Chmurná realita on-line zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného Chmurná realita on-line zákaznických služeb

Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla…

E-mail na prahu života, nebo smrti?

Článek v rámci předplatného E-mail na prahu života, nebo smrti?

I když jsou zákazníci stále znechuceni problematickým užíváním elektronické…

Kreativita až v druhé řadě

Článek v rámci předplatného Kreativita až v druhé řadě

Zamysleli jste se někdy nad tím, proč reklamní agentury nedělají reklamu…

9 rad pro direct marketing

Článek v rámci předplatného 9 rad pro direct marketing

Direct marketing může být efektivní pouze tehdy, budete-li ho dělat…

Hledejte správnou kombinaci kanálů

Hledejte správnou kombinaci kanálů

V dnešní době mnoha komunikačních kanálů je pro firmy stále složitější…

Search engine marketing počesku

Článek v rámci předplatného Search engine marketing počesku

Výdaje na internetovou reklamu jsou v porovnání s ostatními médii nižší,…

Vnímání je realita

Článek v rámci předplatného Vnímání je realita

Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech…

Výpis 40964108 z celkem 4568