Přidejte Internet do marketingového mixu

Důležitost internetového marketingu stále vzrůstá. Výzkumy ukazují posun od tradičních marketingových rozpočtů k více prostředkům věnovaným na on-line propagaci produktů a služeb. Mezi výhody internetového marketingu patří dobrá měřitelnost, flexibilita a přijatelná cena.

Internetový marketing zahrnuje několik dílčích oblastí, s nimiž je třeba se seznámit, než začnete plánovat svou marketingovou strategii:

- Platby za proklik (pay-per-click). Stránky jako Google nabízejí reklamu tohoto typu pro každého, kdo chce umístit odkaz na své služby před kýžený segment trhu nebo potenciálního zákazníka. Jde o vysoce zacílenou a velmi populární metodu. Při jejím využití se platí poplatek pouze za kliknutí na příslušné odkazy.

- Bannery. Animované reklamní proužky marketéři nakupují v rámci jednotlivých stránek. Obecně negarantují počet prokliků.

- E-mailový marketing. Tato metoda je velmi efektivní u stávajících klientů a těch potenciálních, kteří se zajímají o informace od vaší firmy. Je však třeba počítat s opatřeními proti šíření spamu.

- Marketing ve vyhledávačích. Žádný marketingový plán nemůže být kompletní bez správného umístění vašich firemních stránek v nejdůležitějších vyhledávačích.

- Blogy. Do širšího povědomí se dostanete rychleji, když proniknete do světa blogů, jejichž počet každý den rychle roste. Zaměřte své aktivity v blozích na své produkty a služby.

- Články. Publikováním odborných článků můžete zvýšit návštěvnost vašich stránek.

-kk-

Zdroj: WebProNews - americký portál pro webové profesionály
Zobrazit přehled článků ze zdroje WebProNews