 Loajalita zákazníků se vyplatí
   Loajalita zákazníků se vyplatí  V dnešní rychlé a konkurenční době hraje udržování loajality zákazníků zásadní roli. Loajalita stojí a padá se zákaznickými zkušenostmi a jejich kvalitou. Jde o to,…
 
   Pro ceny na internetu je charakteristická především pružnost. Řídí stejnými…
 
    Pár tipů pro firemní blogování
   Pár tipů pro firemní blogování  Stále stoupá počet firem či vysokých manažerů, kteří si vedou své blogy. V…
 
   V poslední době stoupá v USA počet operátorů zákaznických středisek, kteří…
 
   Blog může hrát důležitou roli ve vaší interní i externí komunikaci.…
 
   Guerilla marketing je technikou, která primárně neusiluje o obrat nebo…
 
   Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení…
 
    Tajemství úspěšných prezentací
   Tajemství úspěšných prezentací  Pokud se budete držet jednoho konkrétního pravidla o veřejném vystupování,…
 
   Následující strategie a taktiky vám pomohou maximálně efektivně využít váš…
 
    Desatero výnosných webových stránek
   Desatero výnosných webových stránek  Stále více malých firem si uvědomuje, že mít vlastní webové stránky již…
 
    Řešíme reklamace
   Řešíme reklamace  Reklamace jsou přirozenou součástí byznysu. Firmy by si proto měly uvědomit…
 
   Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby,…
 
    Co chystá rozvoj digitální mediální krajiny
   Co chystá rozvoj digitální mediální krajiny  Standardní webová média dozrávají. Zkušenosti uživatelů s internetem se…