75 % evropských marketérů upřednostňuje e-mail Nejpoužívanějším marketingovým kanálem v Evropě je e-mail. Potvrdil to výzkum více než 300 manažerů marketingu z hlavních odvětví ve Velké Británii, Francii a…
Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…
Tomáš Baťa inspiruje dodnes Tomáš Baťa, který by se 3. dubna dožil 130 let, je pro české marketéry…
Jaro nás inspiruje k osvěžení a omlazování nás i okolí. Znamená také úklid…
Guerilla marketing - 50 pravidel (1. část) Guru Guerilla marketingu Jay Conrad Levinson vydal knihu Guerilla Marketing…
Klíčové prvky marketingového plánu Každý marketingový program začíná marketingovým plánem. Nejprve je třeba…
Přístup k informacím v reálném čase kritický pro úspěch zákaznických středisek Aby si získala důvěru skeptické veřejnosti, měla by zákaznická střediska…
Jak vytvářet atmosféru obchodu Atmosféra obchodu ovlivňuje chování zákazníků. Specifické faktory prostředí…
Spolu s tím, jak se mění současný svět, mění se i tvář reklamy. Nejnovější…
E-mail je záležitostí povědomí Povědomí je slovo, které asi nejlépe vystihuje efektivní využití e-…
Loajalita zákazníků se vyplatí V dnešní rychlé a konkurenční době hraje udržování loajality zákazníků…
Pro ceny na internetu je charakteristická především pružnost. Řídí stejnými…
Pár tipů pro firemní blogování Stále stoupá počet firem či vysokých manažerů, kteří si vedou své blogy. V…