 Možnosti při výběru jména pro vaši značku
   Možnosti při výběru jména pro vaši značku  O zásadách pojmenovávání značek bylo již napsáno mnohé. Jméno vaší značky by mělo vyčnívat nad ostatními na vašem trhu a zároveň podporovat to, co vaše značka…
 
   Věřte tomu, nebo ne, nikdo ve skutečnosti nekupuje vaše služby. Nikdo…
 
   Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a…
 
    75 % evropských marketérů upřednostňuje e-mail
   75 % evropských marketérů upřednostňuje e-mail  Nejpoužívanějším marketingovým kanálem v Evropě je e-mail. Potvrdil to…
 
    Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků
   Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků  Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…
 
    Tomáš Baťa inspiruje dodnes
   Tomáš Baťa inspiruje dodnes  Tomáš Baťa, který by se 3. dubna dožil 130 let, je pro české marketéry…
 
   Jaro nás inspiruje k osvěžení a omlazování nás i okolí. Znamená také úklid…
 
    Guerilla marketing - 50 pravidel (1. část)
   Guerilla marketing - 50 pravidel (1. část)  Guru Guerilla marketingu Jay Conrad Levinson vydal knihu Guerilla Marketing…
 
    Klíčové prvky marketingového plánu
   Klíčové prvky marketingového plánu  Každý marketingový program začíná marketingovým plánem. Nejprve je třeba…
 
    Přístup k informacím v reálném čase kritický pro úspěch zákaznických středisek
   Přístup k informacím v reálném čase kritický pro úspěch zákaznických středisek  Aby si získala důvěru skeptické veřejnosti, měla by zákaznická střediska…
 
    Jak vytvářet atmosféru obchodu
   Jak vytvářet atmosféru obchodu  Atmosféra obchodu ovlivňuje chování zákazníků. Specifické faktory prostředí…
 
   Spolu s tím, jak se mění současný svět, mění se i tvář reklamy. Nejnovější…
 
    E-mail je záležitostí povědomí
   E-mail je záležitostí povědomí  Povědomí je slovo, které asi nejlépe vystihuje efektivní využití e-…