Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Nejčastější chyby při získávání publicity

První pravidlo úspěšného získávání publicity zní: Nesabotujte své úsilí hloupými a snadno napravitelnými chybami. Článek shrnuje tyto chyby a radí, jak se jim…

Nový zákon zmírní pravidla pro rozesílání reklamní pošty

Článek v rámci předplatného Nový zákon zmírní pravidla pro rozesílání reklamní pošty

Od srpna začne v České republice platit novela živnostenského zákona a s ní…

8 tipů pro e-mailový marketing

Článek v rámci předplatného 8 tipů pro e-mailový marketing

E-mail je jedno z nejsilnějších a zároveň také nejnebezpečnějších…

Udělejte si čas na marketing

Článek v rámci předplatného Udělejte si čas na marketing

Pokud někdo podniká a ještě nemá zaměstnance, je sám na služby zákazníkům,…

Základní pravidla e-mailové komunikace

Článek v rámci předplatného Základní pravidla e-mailové komunikace

Značná část obchodní komunikace probíhá prostřednictvím e-mailu. Odchozí e-…

Marketingové poradenství posiluje

Marketingové poradenství posiluje

Minula doba, kdy se organizace domnívaly, že zvládnou všechny marketingové…

5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

Článek v rámci předplatného 5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…

Hannibal, marketingový vůdce

Hannibal, marketingový vůdce

I dnešní marketéři se mohou mnohému naučit od legendárního kartaginského…

Zákaznická spokojenost ruku v ruce s odměňováním zaměstnanců

Článek v rámci předplatného Zákaznická spokojenost ruku v ruce s odměňováním zaměstnanců

Přibližně polovina amerických firem zahrnuje zákaznickou zpětnou vazbu do…

Lepší on-line komunikace má smysl

Článek v rámci předplatného Lepší on-line komunikace má smysl

Internet umožnil firmám poměrně nenákladnou cestu k byznysu. Není třeba…

Možnosti při výběru jména pro vaši značku

Článek v rámci předplatného Možnosti při výběru jména pro vaši značku

O zásadách pojmenovávání značek bylo již napsáno mnohé. Jméno vaší značky…

Neprodávejte své služby - lidé je nekupují

Neprodávejte své služby - lidé je nekupují

Věřte tomu, nebo ne, nikdo ve skutečnosti nekupuje vaše služby. Nikdo…

Budování vztahů se zákazníky pomocí kvalitních lidí

Budování vztahů se zákazníky pomocí kvalitních lidí

Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a…

Výpis 40574069 z celkem 4730