Značná část obchodní komunikace probíhá prostřednictvím e-mailu. Odchozí e-maily by proto měly zachovávat stejná pravidla jako tradiční obchodní korespondence na…
Minula doba, kdy se organizace domnívaly, že zvládnou všechny marketingové…
Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…
I dnešní marketéři se mohou mnohému naučit od legendárního kartaginského…
Přibližně polovina amerických firem zahrnuje zákaznickou zpětnou vazbu do…
Internet umožnil firmám poměrně nenákladnou cestu k byznysu. Není třeba…
O zásadách pojmenovávání značek bylo již napsáno mnohé. Jméno vaší značky…
Věřte tomu, nebo ne, nikdo ve skutečnosti nekupuje vaše služby. Nikdo…
Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a…
Nejpoužívanějším marketingovým kanálem v Evropě je e-mail. Potvrdil to…
Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…
Tomáš Baťa, který by se 3. dubna dožil 130 let, je pro české marketéry…
Jaro nás inspiruje k osvěžení a omlazování nás i okolí. Znamená také úklid…