Marketing - zprávy z HR

Budoucnost reklamy patří interaktivitě

Reklama dosud vycházela z principu převzetí rozhodování za zákazníka. Současný zákazník je ale již zhýčkaný a výrobky si vybírá na základě stále většího počtu…

Rádio v marketingové komunikaci

Článek v rámci předplatného Rádio v marketingové komunikaci

Rádio dokáže vytvořit dostatečně silný zásah a oslovit široké spektrum…

Prodej + služby = spokojenost zákazníků

Prodej + služby = spokojenost zákazníků

Zákaznické střediska se neustále snaží dospět k tomu, aby se z center pro…

On-line reklama v Británii předběhla billboardy

Článek v rámci předplatného On-line reklama v Británii předběhla billboardy

Velká Británie se stala nejrychleji rostoucím evropských trhem v oblasti…

Proč dobře znát zákazníky

Článek v rámci předplatného Proč dobře znát zákazníky

Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za…

On-line PR má stále nedostatky

On-line PR má stále nedostatky

Od tiskových sekcí internetových stránek firem očekávají novináři…

PR a Corporate social responsibility

Článek v rámci předplatného PR a Corporate social responsibility

I v České republice se začíná věnovat pozornost otázce tzv. sociální…

Trendy přímého marketingu

Článek v rámci předplatného Trendy přímého marketingu

Americká společnost CSO Insights provedla celosvětový výzkum, který se…

5 mýtů zákaznické samoobsluhy

Článek v rámci předplatného 5 mýtů zákaznické samoobsluhy

Samoobsluha je stále výraznějším trendem v oblasti péče o zákazníky. Firmy…

Desatero marketingových hříchů

Článek v rámci předplatného Desatero marketingových hříchů

Kniha Philipa Kotlera 10 smrtelných marketingových hříchů vychází z…

Customer Insight

Článek v rámci předplatného Customer Insight

Anglický pojem customer insight označuje důslednou koncentraci na potřeby…

Znát zákazníka je důležitější než kdy jindy

Znát zákazníka je důležitější než kdy jindy

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám…

Reklamu povede televize a přímý prodej

Článek v rámci předplatného Reklamu povede televize a přímý prodej

Marketingoví odborníci se domnívají, že v následujících pěti letech bude k…

Výpis 40314043 z celkem 4578