 Marketing na školách (1. část)
   Marketing na školách (1. část)  Konkurence na trhu vzdělávání vede školy k propracovanějším marketingovým strategiím. Soustřeďují se zejména na total customer care, benchmarking, šíření dobré image…
 
   Firmy se neustále snaží najít alternativy k tradičním marketingovým…
 
    Kontextová reklama sílí
   Kontextová reklama sílí  Podíl kontextové reklamy na trhu on-line reklamy odhadují odborníci na 5 až…
 
   V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí pomáhá vystoupit z davu…
 
    Když zákazník mlčí
   Když zákazník mlčí  S potenciálním zákazníkem jste udělali všechno správně. Určili jste jeho…
 
    Přestaňte obtěžovat svým newsletterem
   Přestaňte obtěžovat svým newsletterem  Každý den čteme různé newslettery. Některé jsou kvalitní, jiné naopak.…
 
   Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý…
 
   Většina zemí Evropské unie podpořila návrh novely směrnice Televize bez…
 
   Zvyšování cen benzínu vede mnohé americké firmy ke vstřícnějším postojům k…
 
    IP telefonie ano, ale...
   IP telefonie ano, ale...  Společnost Genesys Telecommunications Laboratories vypracovala celosvětový…
 
    Firemní blog přichází do povědomí
   Firemní blog přichází do povědomí  Firemní blogy tvoří zatím jen malou část blogosféry. Americká PR společnost…
 
    Guerilla marketing - 50 pravidel (2. část)
   Guerilla marketing - 50 pravidel (2. část)  Guru Guerilla marketingu Jay Conrad Levinson vydal knihu Guerilla Marketing…
 
    Marketingové opáčko pro malé podniky
   Marketingové opáčko pro malé podniky  Malé a střední podnikání je momentálně nejrychleji rostoucím segmentem…