Nejen novým zákazníkem živ je podnik Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a dokázat si udržet zákazníky stávající, kteří jsou skutečnou páteří úspěšného obchodu.…
Devět nápadů pro zákaznické středisko Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém…
Důležitost internetového marketingu stále vzrůstá. Výzkumy ukazují posun od…
Tři chyby každého manažera marketingu Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři…
12 důvodů pro marketingové pohlednice Jestliže v marketingu nevyužíváte pohlednice, možná přehlížíte vysoce…
Zastoupení on-line reklamy v integrovaných marketingových kampaních v…
Outsourcing péče o zákazníky narazí na překážky Silně se rozvíjející severoamerický trh s outsourcingem péče o zákazníky…
10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět…
Internetové nakupování v Česku V květnu 2006 proběhl aktuální výzkum Zpráva o českém internetu , který od…
Mezinárodní společnost Five9, Inc., poskytovatel řešení pro telemarketing a…
Kam směřuje televizní reklama? V souvislosti s digitálním vysíláním se hovoří o konci klasické televizní…
Možná si říkáte, že jste marketéry nemediálních produktů. Zamyslete se ale…