Marketing - zprávy z HR

Co obnáší virální marketing

Virální marketing spočívá v rozesílání zprávy od prvních příjemců dál bez vědomí jejího původce. Měl by být součástí internetového marketingového mixu. Využívá…

Pondělí je den on-line nákupů

Pondělí je den on-line nákupů

Pondělky zůstanou i v nadcházející vánoční sezóně nejvytíženějšími dny z…

On-line reklama chce nápad a správný čas

On-line reklama chce nápad a správný čas

S on-line reklamou se doposud spojovalo rychlé vyvíjení nových formátů a…

Tři kroky pro on-line reklamu

Článek v rámci předplatného Tři kroky pro on-line reklamu

On-line reklama může zajistit výrazný nárůst příjmů, zákaznické základny i…

On-line nakupování kvete v poledních pauzách

On-line nakupování kvete v poledních pauzách

Internet umožňuje uživatelům nakupovat kdykoli. On-line zákazníci však…

Článek v rámci předplatného Tomáš Baťa věděl, jak na marketing

Tomáš Baťa se po listopadovém převratu v naší zemi stal symbolem naděje…

Marketingová síla blogů

Článek v rámci předplatného Marketingová síla blogů

Blogy představují výjimečný nástroj budování kontaktů a sdílení znalostí.…

Nejúspěšnější české značky

Nejúspěšnější české značky

Agentura na průzkum trhu Datamar upořádala šetření, v němž se zmařila na…

Jak se vyhnout chybám v reklamě malých firem

Článek v rámci předplatného Jak se vyhnout chybám v reklamě malých firem

Malé firmy by neměly dělat reklamu tak, jak to většinou vidíme v televizi…

Venkovní reklama nově

Článek v rámci předplatného Venkovní reklama nově

Outdoorová reklama začíná poskytovat zadavatelům nové možnosti prezentace.…

Být první se vyplatí

Článek v rámci předplatného Být první se vyplatí

Velká část úspěchu v byznysu spočívá v tom, ukázat se jako první. Souvisí…

Tipy pro efektivní e-mailový marketing

Článek v rámci předplatného Tipy pro efektivní e-mailový marketing

E-mail je více než jen nástroj pro rozesílatele spamu a elektronické…

Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich…

Výpis 40054017 z celkem 4578