Pět tipů pro efektivní tiskové zprávy

- Napište zprávu o novinkách. Co skutečně nového se u vás událo? Média nebudou prezentovat reklamu skrytou za tiskovou zprávu.

- Upravte zprávu pro konkrétní publikum. Řekněme, že přicházíte s produktem či službou, které bude zajímat jak distributory, tak zákazníky. Efektivní tisková zpráva pro obchodní publikace bude vypadat jinak než verze pro zákazníky.

- Pište jednoduše a srozumitelně. Firmy mají tendenci popisovat své novinky mnoha přídavnými jmény, takže čtenáři není srozumitelné, o čem je vlastně řeč. Používejte jednoduchá slova a alespoň v úvodní části zprávy vynechejte technické termíny.

- Uchovávejte dobře zacílené a aktuální seznamy e-mailových adres. Měly by zahrnovat každého, pro koho budou vaše zprávy relevantní.

- Podpořte své seznamy adres profesionálními službami pro distribuci tiskových zpráv. Dnes existuje řada internetových stránek, která za rozumné peníze publikuje vaše zprávy a předá je důležitým médiím.

-kk-

Zdroj

Zdroj: The CEO Refresher - americký server věnovaný managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje The CEO Refresher