Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Outsourcing péče o zákazníky narazí na překážky

Silně se rozvíjející severoamerický trh s outsourcingem péče o zákazníky může v blízké budoucnosti omezit několik překážek. Základním omezením bude konsolidace…

10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP

Článek v rámci předplatného 10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP

Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět…

Internetové nakupování v Česku

Článek v rámci předplatného Internetové nakupování v Česku

V květnu 2006 proběhl aktuální výzkum Zpráva o českém internetu , který od…

Trend domácích operátorů zákaznických středisek posiluje

Trend domácích operátorů zákaznických středisek posiluje

Mezinárodní společnost Five9, Inc., poskytovatel řešení pro telemarketing a…

Kam směřuje televizní reklama?

Článek v rámci předplatného Kam směřuje televizní reklama?

V souvislosti s digitálním vysíláním se hovoří o konci klasické televizní…

Jak na webové stránky

Jak na webové stránky

Možná si říkáte, že jste marketéry nemediálních produktů. Zamyslete se ale…

Desatero zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Desatero zákaznického servisu

Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy…

Dobrý mailing udrží kontakt se zákazníky

Článek v rámci předplatného Dobrý mailing udrží kontakt se zákazníky

Jeden z nejlepších způsobů, jak informovat zákazníky o vašich aktivitách…

E-commerce v ČR 2005

E-commerce v ČR 2005

Projekt E-commerce v ČR 2005 , realizovaný společností Gfk Praha ve…

Jak se vyhnout vyhoření v internetovém marketingu

Článek v rámci předplatného Jak se vyhnout vyhoření v internetovém marketingu

V posledních deseti letech opustila ve světě řada lidí internetový byznys a…

Behaviorální marketing není jen cílení

Článek v rámci předplatného Behaviorální marketing není jen cílení

Řada on-line marketérů se domnívá, že behaviorální cílení reklamy je…

Úspěch e-komerce závisí na budování vztahů

Článek v rámci předplatného Úspěch e-komerce závisí na budování vztahů

Žijeme v digitální éře. Ze všech stran se na nás valí e-komerce, e-tohle a…

Správa znalostí podpoří CRM

Článek v rámci předplatného Správa znalostí podpoří CRM

Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem,…

Výpis 39924004 z celkem 4700