Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné řídit se také podle vývoje trhu, změn výrobních kapacit či zaměstnaneckých základem, ale i…
Jak stanovit cenu Cena dnes vyjadřuje zejména hodnotu, kterou produktům přisuzuje zákazník.…
Jak na e-mailový newsletter E-mailový newsletter je jednoduchý a nenákladný marketingový nástroj. Pokud…
Videokomunikace - nový marketingový nástroj Všechny menší firmy vědí, jak náročné je konkurovat větším a movitějším…
Internetový obchod se rozběhl ve Spojených státech v roce 1992. Nejprve se…
Řada e-mailových marketingových kampaní se rozesílá nahodile a nikoli podle…
Jak udržet identitu značky v kustomizovaném světě Společnost Nike dnes dává zákazníkům možnost navrhnout si vlastní boty.…
E-mailový marketing si žádá individuální přístup K různým zákazníkům je třeba přistupovat různě. Zejména v oblasti e-…
Outsourcing zákaznických služeb drží svůj růst Severoamerický trh s outsourcovanými zákaznickými službami by měli nadále…
Aby váš leták vynikl Reklamní leták může být nenákladnou cestou, jak upoutat pozornost na rušném…
Marketing s využitím vyhledávačů Search Engine Marketing (SEM) je marketingová disciplína zaměřená na…
Práci s médii je velice důležitou součástí marketingové strategie. Článek…
Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických…