Zastoupení on-line reklamy v integrovaných marketingových kampaních v posledních letech stoupá. Zatímco v roce 2003 ji za klíčovou součást považovala jen tři…
Silně se rozvíjející severoamerický trh s outsourcingem péče o zákazníky…
Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět…
V květnu 2006 proběhl aktuální výzkum Zpráva o českém internetu , který od…
Mezinárodní společnost Five9, Inc., poskytovatel řešení pro telemarketing a…
V souvislosti s digitálním vysíláním se hovoří o konci klasické televizní…
Možná si říkáte, že jste marketéry nemediálních produktů. Zamyslete se ale…
Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy…
Jeden z nejlepších způsobů, jak informovat zákazníky o vašich aktivitách…
V posledních deseti letech opustila ve světě řada lidí internetový byznys a…
Řada on-line marketérů se domnívá, že behaviorální cílení reklamy je…
Žijeme v digitální éře. Ze všech stran se na nás valí e-komerce, e-tohle a…