Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude hrubý nebo povýšený, než s takovým, který má cizí přízvuk. Přízvuk jim vadí dokonce více…
Poslední část článku o firemních časopisech se zaměřuje na konkrétní…
Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také…
Zatímco ještě nedávno byl product placement (umisťování výrobků do děje…
Uvádění kontaktních informací na firemních webových stránkách je velice…
V USA rychle stoupá počet operátorů zákaznických středisek pracujících…
Vedení firmy se po konzultaci s marketingovým oddělením rozhodne zařadit…
Máte na svém webu stránku O nás? Máte ji jen proto, že ji mají všichni…
Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických…
Žádosti o odhlášení ze seznamu příjemců (unsubscribe) jsou v e-mailovém…
Ve Spojených státech se rozvíjí tzv. buzzmarketing. Tento trend slovní…
V poslední době firmy začínají komplexněji zaměřovat své marketingové snahy…
V roce 2004 se světový strh s CRM začal zajímat o hostovaná zákaznická…