Společnosti od řetězců s rychlým občerstvením po výrobce aut či jiného spotřebního zboží na celém světě začínají stále více využívat textové reklamy v mobilních…
Call centra jsou stresující Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující,…
Transakční selhání na firemních webových stránkách mohou mít výrazně…
7 tajemství internetového marketingu Řada firem se v posledních letech zapojila do internetového marketingu.…
Společnost Aspect Software vypracovala spolu s výzkumnou společností Leo J.…
V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek…
Internetový newsletter je ekvivalentem reklamní brožury nebo klasického…
Výzkum konkurence (2. část) Sledování konkurence je v současné době nezbytným předpokladem úspěšného…
Výzkum konkurence (1. část) Sledování konkurence je v současné době nezbytným předpokladem úspěšného…
Jak psát správné titulky Titulek je nejdůležitější částí tištěného inzerátu. Marketingový guru David…
Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte?…
Více přátel, více obchodů V roce 1936 vydal Dale Carnegie bestseller Jak získávat přátele a působit…
Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb…