6 tipů pro lepší seznamy příjemců e-mailové reklamy

Jedním z nejtěžších aspektů e-mailového marketingu je neustálé budování seznamu adres oslovovaných lidí. Každá firma je jedinečná a může mít jiné potřeby, článek však shrnuje několik obecných doporučení, jak získat co největší seznam kvalifikovaných příjemců.

- Plánujte důkladně. Důležité je co nejpřesněji vymezit cílové publikum a jeho zájmy.

- Zaveďte registrační formulář na svých webových stránkách. Co nejvíce lidem usnadněte, aby se mohli zaregistrovat k odběru vašich zpráv. Můžete zavést i více formulářů na více stránkách a sledovat, odkud se nejčastěji přihlašují. Čím více, tím lépe.

- Nebuďte dotěrní. Nesnažte se návštěvníky vyslýchat. Při registraci sbírejte jen nutné základní informace a zjišťování dalších detailů ponechte na později, až si vybudujete bližší vztah.

- Pop-up okna. Když se návštěvník chystá opustit vaše stránky, proč jej neupozornit zvláštním oknem, aby se zapsal k odběru vašeho newsletteru? Možná vás překvapí, kolik lidí se před odchodem zaregistruje, pokud je zaujme vaše prezentace.

- Spojte se s dalšími stránkami. Kontaktujte další stránky, které se zaměřují na vaše cílové publikum a prodiskutujte vzájemné partnerství.

- V offline prostředí se ptejte na e-mail. Nezapomínejte ani na skutečný svět. Sbírejte vizitky nebo zaveďte knihu, kam se mohou zapsat zájemci o vaše speciální nabídky. Tyto kontakty pak přidejte do svých systémů pro řízení kontaktů.

-kk-

Zdroj: Direct Marketing News - americký server věnovaný přímému marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Direct Marketing News