Jak správně zacílit on-line nabídky

Vytisknout

Webové stránky představují velké množství možností, jak budovat interakce s návštěvníky. Pro marketéry to znamená obtížné hledání místa, kde začít. Dnes totiž již nestačí sledovat návštěvnost a podle toho usuzovat, jak se návštěvníci budou chovat v budoucnosti.- Má vaše firma potřebnou technologii pro zavedení zacíleného on-line programu? Nemusíte být Amazon.com nebo eBay, abyste mohli dobře cílit své kampaně na on-line uživatele. Potřebujete ale být schopni sledovat, analyzovat a přinášet…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace