5 rad pro budování loajality zákazníků Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení. Pokud se vám zdají samozřejmé, zamyslete se nad nimi ještě jednou. Můžete si tento seznam…
Barvy se firemní komunikaci Projekt společnosti OKI Printing Solutions a České marketingové společnosti…
Proč zaměstnanci zůstávají? Zákaznická střediska se stále snaží pochopit, proč od nich zaměstnanci tak…
Pět kroků k úspěšnému budování kontaktů Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u…
Na internetu vede kontextová reklama Reklamní bannery nejprve propagovaly služby spojené s internetem a…
Proč firmy outsourcují zákaznické služby Outsourcing bez pochyby zásadně změnil prostředí globálního byznysu.…
Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se…
Pro majitele elektronických obchodů není nikdy příliš brzy na přípravy na…
Průzkum: Call centra v ČR Průzkum společnosti Genesys se zaměřil na call centra v České republice.…
Jak na vícekanálovou kampaň Vytvořit vícekanálovou kampaň, která vyzdvihne výhody všech kanálů a…
Výhodná koupě, nebo ztráta peněz? Když si spotřebitel koupí nějaký produkt, těžko se jej vzdává, i kdyby to…
Příběhy společně s novými technologiemi dnes hrají silnou roli v budování…