Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Od oslovení po nákup

S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený zákazník, zájemce a kupující zákazník. Každé stádium si přitom žádá odlišnou komunikaci,…

Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude…

Firemní časopis - 3. část

Článek v rámci předplatného Firemní časopis - 3. část

Poslední část článku o firemních časopisech se zaměřuje na konkrétní…

Jak si dlouhodobě udržet klienty

Článek v rámci předplatného Jak si dlouhodobě udržet klienty

Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také…

Product placement nabírá na obrátkách

Článek v rámci předplatného Product placement nabírá na obrátkách

Zatímco ještě nedávno byl product placement (umisťování výrobků do děje…

Zefektivněte svou stránku s kontakty

Článek v rámci předplatného Zefektivněte svou stránku s kontakty

Uvádění kontaktních informací na firemních webových stránkách je velice…

Homeshoring se rychle rozvíjí

Homeshoring se rychle rozvíjí

V USA rychle stoupá počet operátorů zákaznických středisek pracujících…

Firemní časopis - 2. část

Článek v rámci předplatného Firemní časopis - 2. část

Vedení firmy se po konzultaci s marketingovým oddělením rozhodne zařadit…

Jak na stránku o firmě

Článek v rámci předplatného Jak na stránku o firmě

Máte na svém webu stránku O nás? Máte ji jen proto, že ji mají všichni…

Pozor na interní zákaznický servis

Článek v rámci předplatného Pozor na interní zákaznický servis

Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických…

Odhlášení neznamená konec

Článek v rámci předplatného Odhlášení neznamená konec

Žádosti o odhlášení ze seznamu příjemců (unsubscribe) jsou v e-mailovém…

Buzzmarketing nabírá obrátky

Buzzmarketing nabírá obrátky

Ve Spojených státech se rozvíjí tzv. buzzmarketing. Tento trend slovní…

Firemní časopis - 1. část

Článek v rámci předplatného Firemní časopis - 1. část

V poslední době firmy začínají komplexněji zaměřovat své marketingové snahy…

Výpis 39273939 z celkem 4675