Knižní marketing v Čechách

Vytisknout

Jak vypadá knižní marketing v praxi? V rozhovoru pro Marketingové noviny odpovídal nejen na tuto otázku nakladatel Michal Zítko ze serveru www.kniznitrh.cz. Český knižní trh je podle něho sice výkonný, příliš často však něm chybí relevantní informace. Marketing lze vysledovat jen u velkých hráčů, kteří jej importovali od svých mateřských firem ze zahraničí. Malí a střední nakladatelé jsou příliš zaměstnáni vlastním vydáváním knih.Díky marketingovému chaosu je český knižní trh jedním z…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace