10 nejčastějších chyb při získávání publicity

Vytisknout

Ve světě publicity platí, že i malá chyba může hodně uškodit. Článek proto shrnuje deset nečastějších chyb, kterých se marketéři v této souvislosti dopouštějí.- Přemýšlíte jako inzerenti. Čím více budete reportérům připomínat, že jste komerční entita, která hledá propagaci, tím menší je vaše šance, že se vám kýžené publicity dostane. Přemýšlejte raději jako žurnalisté.- Jste příliš blízko vašemu produktu. Když na novém produktu pracujete dnes a denně, jste na něj příliš fixovaní. Při výběru…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace