Internetový newsletter je ekvivalentem reklamní brožury nebo klasického informačního bulletinu. Jeho úkolem je upoutat pozornost, přinášet kvalitní informace a…
Sledování konkurence je v současné době nezbytným předpokladem úspěšného…
Sledování konkurence je v současné době nezbytným předpokladem úspěšného…
Titulek je nejdůležitější částí tištěného inzerátu. Marketingový guru David…
Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte?…
V roce 1936 vydal Dale Carnegie bestseller Jak získávat přátele a působit…
Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb…
Již v teď září začaly firmy hojně nakupovat reklamní prostor pro své…
Patříte mezi tisíce těch, kteří mají newsletter, ale nepřináší jim žádné…
Marketing pomocí internetových vyhledávačů je, podobně jako ostatní formy…
Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům…
Systémy interaktivní hlasové odezvy (IVR) mají pověst nástroje snižujícího…
Nejvýkonnější firmy se ve svých zákaznických strategiích dokáží vyvarovat…