Marketing - zprávy z HR

Testujte své newslettery

Internetový newsletter je ekvivalentem reklamní brožury nebo klasického informačního bulletinu. Jeho úkolem je upoutat pozornost, přinášet kvalitní informace a…

Výzkum konkurence (2. část)

Článek v rámci předplatného Výzkum konkurence (2. část)

Sledování konkurence je v současné době nezbytným předpokladem úspěšného…

Výzkum konkurence (1. část)

Článek v rámci předplatného Výzkum konkurence (1. část)

Sledování konkurence je v současné době nezbytným předpokladem úspěšného…

Jak psát správné titulky

Článek v rámci předplatného Jak psát správné titulky

Titulek je nejdůležitější částí tištěného inzerátu. Marketingový guru David…

Nechybujte při jednání se zákazníky

Nechybujte při jednání se zákazníky

Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte?…

Více přátel, více obchodů

Článek v rámci předplatného Více přátel, více obchodů

V roce 1936 vydal Dale Carnegie bestseller Jak získávat přátele a působit…

Kde přidat v zákaznických službách

Kde přidat v zákaznických službách

Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb…

Vánoce v reklamě začínají

Článek v rámci předplatného Vánoce v reklamě začínají

Již v teď září začaly firmy hojně nakupovat reklamní prostor pro své…

10 hříchů e-mailových newsletterů

10 hříchů e-mailových newsletterů

Patříte mezi tisíce těch, kteří mají newsletter, ale nepřináší jim žádné…

5 poučení z marketingu ve vyhledávačích

Článek v rámci předplatného 5 poučení z marketingu ve vyhledávačích

Marketing pomocí internetových vyhledávačů je, podobně jako ostatní formy…

Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům

Článek v rámci předplatného Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům

Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům…

Šest tipů pro kvalitní zákaznickou samoobsluhu

Článek v rámci předplatného Šest tipů pro kvalitní zákaznickou samoobsluhu

Systémy interaktivní hlasové odezvy (IVR) mají pověst nástroje snižujícího…

Sedm smrtelných hříchů řízení vztahů se zákazníky

Článek v rámci předplatného Sedm smrtelných hříchů řízení vztahů se zákazníky

Nejvýkonnější firmy se ve svých zákaznických strategiích dokáží vyvarovat…

Výpis 39143926 z celkem 4675