Náš zákazník, náš marketér Dny, kdy bylo možné představit značku v celé šíři jen prostřednictvím brožur, doznívají. Samotní zákazníci se totiž dostávají stále blíže k řízení značky. Přispěl k…
Jak být přátelštější k zákazníkům Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do…
Základní pilíře SEO Optimalizace reklamy pro vyhledávače (SEO) se ukazuje jako atraktivnější…
7 cest k úspěšnému on-line obchodu o Vánocích Tržby elektronických obchodů rok od roku stoupají. Jak si ale zajistit…
Direct mail: Jak zvýšit odezvu Výhodou direct marketingu je personalizace sdělení, možnost měření a…
Neměřte věrnost jen návratností investic Při vyhodnocování výsledků věrnostních programů by se firmy neměly…
Poznávejte zákazníky v sociálních sítích Dobrá zpráva pro firmy je, že řada zákazníků je nadšena z jejich produktů a…
Je váš web připraven na shon kolem blížícího se konce roku? Zimní sezóna…
E-mail bude podle odhadů hrát zásadní roli v předvánočních marketingových…
Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) letos opět testovalo 100 internetových…
Motivace v zákaznických střediscích Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních…
Kreativní marketing s pohlednicemi Pohlednice není nijak nové reklamní médium, je však v určitých směrech…
Ovocné stromy představují zajímavou paralelu s e-mailovým marketingem.…