Článek přináší osm tipů malým firmám, jak rychle zvýšit prodej a zisky.- Neprodávejte jen výhody. Řekněte potenciálním zákazníkům nejen to, co koupí vašich produktů…
První pravidlo úspěšného získávání publicity zní: Nesabotujte své úsilí…
Od srpna začne v České republice platit novela živnostenského zákona a s ní…
E-mail je jedno z nejsilnějších a zároveň také nejnebezpečnějších…
Pokud někdo podniká a ještě nemá zaměstnance, je sám na služby zákazníkům,…
Značná část obchodní komunikace probíhá prostřednictvím e-mailu. Odchozí e-…
Minula doba, kdy se organizace domnívaly, že zvládnou všechny marketingové…
Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…
I dnešní marketéři se mohou mnohému naučit od legendárního kartaginského…
Přibližně polovina amerických firem zahrnuje zákaznickou zpětnou vazbu do…
Internet umožnil firmám poměrně nenákladnou cestu k byznysu. Není třeba…
O zásadách pojmenovávání značek bylo již napsáno mnohé. Jméno vaší značky…
Věřte tomu, nebo ne, nikdo ve skutečnosti nekupuje vaše služby. Nikdo…