Marketing - zprávy z HR

Jak na webové stránky

Možná si říkáte, že jste marketéry nemediálních produktů. Zamyslete se ale ještě jednou. Každá firma s vlastními webovými stránkami je alespoň částečně i mediální…

Desatero zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Desatero zákaznického servisu

Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy…

Dobrý mailing udrží kontakt se zákazníky

Článek v rámci předplatného Dobrý mailing udrží kontakt se zákazníky

Jeden z nejlepších způsobů, jak informovat zákazníky o vašich aktivitách…

E-commerce v ČR 2005

E-commerce v ČR 2005

Projekt E-commerce v ČR 2005 , realizovaný společností Gfk Praha ve…

Jak se vyhnout vyhoření v internetovém marketingu

Článek v rámci předplatného Jak se vyhnout vyhoření v internetovém marketingu

V posledních deseti letech opustila ve světě řada lidí internetový byznys a…

Behaviorální marketing není jen cílení

Článek v rámci předplatného Behaviorální marketing není jen cílení

Řada on-line marketérů se domnívá, že behaviorální cílení reklamy je…

Úspěch e-komerce závisí na budování vztahů

Článek v rámci předplatného Úspěch e-komerce závisí na budování vztahů

Žijeme v digitální éře. Ze všech stran se na nás valí e-komerce, e-tohle a…

Správa znalostí podpoří CRM

Článek v rámci předplatného Správa znalostí podpoří CRM

Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem,…

Pět slov, která nepatří do reklamy

Článek v rámci předplatného Pět slov, která nepatří do reklamy

Často se hovoří o magických reklamních slovech. Nelze však věřit všemu, co…

Brzdí vaše ego váš marketing?

Článek v rámci předplatného Brzdí vaše ego váš marketing?

Výzkum trhu je pro malé firmy často ta poslední věc, kterou považují za…

Klíčové tipy pro CRM

Článek v rámci předplatného Klíčové tipy pro CRM

Úspěch řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v tom, dostat zákazníky do…

Integrovaná komunikace zatím spíše teorií

Integrovaná komunikace zatím spíše teorií

Marketingoví odborníci hovoří o důležitosti integrované marketingové…

Deset kroků k zákazníkům pomocí networkingu

Článek v rámci předplatného Deset kroků k zákazníkům pomocí networkingu

Networking představuje dobrou příležitost setkat se s novými lidmi mimo…

Výpis 38753887 z celkem 4578