Legitimní vyžádané reklamní e-maily se stále častěji ztrácejí v záplavě spamu. Přispívá k tomu i výběr slov, které marketéři umisťují do předmětů svých zpráv. Článek…
Evropská edice tzv. Oranžové knihy, kterou sestavila mezinárodní HR…
Přímý marketing - české trendy Evropská federace direkt marketingu (FEDMA) dělí tento obor na 4 části:…
Aby mohl dopis s reklamní nabídkou být úspěšný, musí jej příjemce otevřít,…
Reklama, nebo reprezentace? (3. část) Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
Reklama, nebo reprezentace? (2. část) Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
7 tajemství internetového marketingu Mnoho marketingových snah se v posledních letech obrátilo k internetu. On-…
Reklama, nebo reprezentace? Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
Klasický marketingový mix tvoří produkt, propagace, cena a místo na trhu a…
Společnosti AdMob, která se zabývá pronikáním reklamy do mobilních…
Expertní skupina pro technologie, média a telekomunikace (TMT) společnosti…
Rostou investice do televizní reklamy Podle monitoringu TNS Media stouply hrubé výdaje firem v České republice na…
Přímá poštovní reklama má svá plus I přes obrovský rozvoj internetu si ve světě stále drží pevné místo přímá…