Marketing - zprávy z HR

Jak na efektivní předměty reklamních e-mailů

Legitimní vyžádané reklamní e-maily se stále častěji ztrácejí v záplavě spamu. Přispívá k tomu i výběr slov, které marketéři umisťují do předmětů svých zpráv. Článek…

V marketingu chybí talenty

V marketingu chybí talenty

Evropská edice tzv. Oranžové knihy, kterou sestavila mezinárodní HR…

Přímý marketing - české trendy

Článek v rámci předplatného Přímý marketing - české trendy

Evropská federace direkt marketingu (FEDMA) dělí tento obor na 4 části:…

Pět základních chyb propagačních dopisů

Pět základních chyb propagačních dopisů

Aby mohl dopis s reklamní nabídkou být úspěšný, musí jej příjemce otevřít,…

Reklama, nebo reprezentace? (3. část)

Článek v rámci předplatného Reklama, nebo reprezentace? (3. část)

Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…

Reklama, nebo reprezentace? (2. část)

Článek v rámci předplatného Reklama, nebo reprezentace? (2. část)

Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…

7 tajemství internetového marketingu

Článek v rámci předplatného 7 tajemství internetového marketingu

Mnoho marketingových snah se v posledních letech obrátilo k internetu. On-…

Reklama, nebo reprezentace?

Článek v rámci předplatného Reklama, nebo reprezentace?

Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…

4P v elektronickém prostoru

4P v elektronickém prostoru

Klasický marketingový mix tvoří produkt, propagace, cena a místo na trhu a…

Reklama proniká do mobilů

Reklama proniká do mobilů

Společnosti AdMob, která se zabývá pronikáním reklamy do mobilních…

Technický pokrok očima letošním trendů

Technický pokrok očima letošním trendů

Expertní skupina pro technologie, média a telekomunikace (TMT) společnosti…

Rostou investice do televizní reklamy

Článek v rámci předplatného Rostou investice do televizní reklamy

Podle monitoringu TNS Media stouply hrubé výdaje firem v České republice na…

Přímá poštovní reklama má svá plus

Článek v rámci předplatného Přímá poštovní reklama má svá plus

I přes obrovský rozvoj internetu si ve světě stále drží pevné místo přímá…

Výpis 38753887 z celkem 4730