Výzkumy výkonu a výkonnosti nejúspěšnějších firem z Evropské unie ukazují, že orientace na plnění potřeb, přání a požadavků zákazníků má svůj smysl. Tento manažerský…
Z e-mailového marketingu se postupem času stala věda. Dnes není možné…
Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které…
Druhá část článku pokračuje výčtem aktuálních spotřebitelských a nákupních…
Asociace POPAI Central Europe upořádala v říjnu přednášku o současném…
Úspěšné firmy dokáží rozvíjet dlouhodobé vztahy se zákazníky. V silně…
PR znamená komunikaci dvojím směrem vnější i vnitřní. Zároveň probíhá také…
Dny, kdy bylo možné představit značku v celé šíři jen prostřednictvím…
Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do…
Optimalizace reklamy pro vyhledávače (SEO) se ukazuje jako atraktivnější…
Tržby elektronických obchodů rok od roku stoupají. Jak si ale zajistit…
Výhodou direct marketingu je personalizace sdělení, možnost měření a…
Při vyhodnocování výsledků věrnostních programů by se firmy neměly…