Spotřebitelé s nižšími příjmy skrývají velký potenciál

Vytisknout

Spotřebitele z nižší a střední příjmové skupiny představují obrovskou příležitost k růstu a zvyšování hodnoty západních společností působících v regionu střední a východní Evropy. Ty však tyto spotřebitele opomíjejí. Ukázala to nejnovější studie společnosti Boston Consulting Group (BCG).Nízký nebo střední příjem má ve střední a východní Evropě 200 milionů obyvatel. Západní společnosti, které sem pronikly v devadesátých letech, se však zaměřily hlavně na spotřebitele a vyššími příjmy. Zasáhly tím…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace