Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Výroční zpráva jako prezentace pro investory

Výroční zpráva představuje ideální prostor k prezentaci firmy investorské veřejnosti a obchodním partnerům. Má větší moc než klasické prezentační materiály, protože…

SEO ve 20 otázkách

Článek v rámci předplatného SEO ve 20 otázkách

Existuje celá řada taktik, jak přistupovat k marketingu ve vyhledávačích.…

Jak na dobré zákaznické zkušenosti

Jak na dobré zákaznické zkušenosti

Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset…

Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko

Článek v rámci předplatného Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko

Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru.…

8 tipů pro vyšší odezvu na reklamní e-maily

Článek v rámci předplatného 8 tipů pro vyšší odezvu na reklamní e-maily

Nejste spokojeni s objemem odpovědí na vaše e-maily? Článek nabízí osm…

Svět se otevírá mobilnímu marketingu

Článek v rámci předplatného Svět se otevírá mobilnímu marketingu

Dnešní zákazníci jsou otevření textovým reklamám a mobilnímu marketingu…

Jak na psaní článků pro internet

Jak na psaní článků pro internet

Psaní on-line článků je jednou z nejefektivnějších cest k nenákladnému…

Plán je základ

Článek v rámci předplatného Plán je základ

Konzultanty často překvapí, kolik firem nemá sepsaný formální marketingový…

Základy úspěšného marketingu

Článek v rámci předplatného Základy úspěšného marketingu

Ať už jste velká firma, nebo samostatný podnikatel, potřebujete…

Kam míří nové směry v marketingu

Kam míří nové směry v marketingu

Na podzim proběhla konference pořádaná Českou marketingovou společností…

Zvažte pohlaví při péči o zákazníky

Zvažte pohlaví při péči o zákazníky

Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které…

Jak využít blogy v marketingu

Jak využít blogy v marketingu

Na světě existuje asi 63 milionů blogů a jejich počet každý měsíc stoupá o…

Jak správně motivovat zaměstnance call centra

Článek v rámci předplatného Jak správně motivovat zaměstnance call centra

Operátory zákaznických středisek motivuje respekt, uznání a férové finanční…

Výpis 38363848 z celkem 4675