V USA rychle stoupá počet operátorů zákaznických středisek pracujících doma. Zatímco v roce 2005 jich podle statistik bylo asi 112 000, do roku 2010 by se tento…
Vedení firmy se po konzultaci s marketingovým oddělením rozhodne zařadit…
Máte na svém webu stránku O nás? Máte ji jen proto, že ji mají všichni…
Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických…
Žádosti o odhlášení ze seznamu příjemců (unsubscribe) jsou v e-mailovém…
Ve Spojených státech se rozvíjí tzv. buzzmarketing. Tento trend slovní…
V poslední době firmy začínají komplexněji zaměřovat své marketingové snahy…
V roce 2004 se světový strh s CRM začal zajímat o hostovaná zákaznická…
Jedním z hlavích témat nedávné konference SpeechTEK 2006 v New Yorku byla…
Pokud odjíždíte na dovolenou, vaše automatická odpověď na e-maily bude…
Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale…
Zatímco v západním světě již existuje legislativně ošetřená kontrola…
Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na…