Výroční zpráva představuje ideální prostor k prezentaci firmy investorské veřejnosti a obchodním partnerům. Má větší moc než klasické prezentační materiály, protože…
Existuje celá řada taktik, jak přistupovat k marketingu ve vyhledávačích.…
Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset…
Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru.…
Nejste spokojeni s objemem odpovědí na vaše e-maily? Článek nabízí osm…
Dnešní zákazníci jsou otevření textovým reklamám a mobilnímu marketingu…
Psaní on-line článků je jednou z nejefektivnějších cest k nenákladnému…
Konzultanty často překvapí, kolik firem nemá sepsaný formální marketingový…
Ať už jste velká firma, nebo samostatný podnikatel, potřebujete…
Na podzim proběhla konference pořádaná Českou marketingovou společností…
Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které…
Na světě existuje asi 63 milionů blogů a jejich počet každý měsíc stoupá o…
Operátory zákaznických středisek motivuje respekt, uznání a férové finanční…