Marketing - zprávy z HR

Homeshoring se rychle rozvíjí

V USA rychle stoupá počet operátorů zákaznických středisek pracujících doma. Zatímco v roce 2005 jich podle statistik bylo asi 112 000, do roku 2010 by se tento…

Firemní časopis - 2. část

Článek v rámci předplatného Firemní časopis - 2. část

Vedení firmy se po konzultaci s marketingovým oddělením rozhodne zařadit…

Jak na stránku o firmě

Článek v rámci předplatného Jak na stránku o firmě

Máte na svém webu stránku O nás? Máte ji jen proto, že ji mají všichni…

Pozor na interní zákaznický servis

Článek v rámci předplatného Pozor na interní zákaznický servis

Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických…

Odhlášení neznamená konec

Článek v rámci předplatného Odhlášení neznamená konec

Žádosti o odhlášení ze seznamu příjemců (unsubscribe) jsou v e-mailovém…

Buzzmarketing nabírá obrátky

Buzzmarketing nabírá obrátky

Ve Spojených státech se rozvíjí tzv. buzzmarketing. Tento trend slovní…

Firemní časopis - 1. část

Článek v rámci předplatného Firemní časopis - 1. část

V poslední době firmy začínají komplexněji zaměřovat své marketingové snahy…

Hostovaná zákaznická střediska - pro a proti

Článek v rámci předplatného Hostovaná zákaznická střediska - pro a proti

V roce 2004 se světový strh s CRM začal zajímat o hostovaná zákaznická…

Vzpoura proti strojům

Článek v rámci předplatného Vzpoura proti strojům

Jedním z hlavích témat nedávné konference SpeechTEK 2006 v New Yorku byla…

Článek v rámci předplatného Automatická odpověď v nepřítomnosti jako marketingový nástroj

Pokud odjíždíte na dovolenou, vaše automatická odpověď na e-maily bude…

Nevzbuzujte zákaznický hněv

Nevzbuzujte zákaznický hněv

Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale…

Asie se chystá řešit telemarketing

Článek v rámci předplatného Asie se chystá řešit telemarketing

Zatímco v západním světě již existuje legislativně ošetřená kontrola…

Jak rozpočtovat vzdělávání v zákaznickém středisku

Jak rozpočtovat vzdělávání v zákaznickém středisku

Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na…

Výpis 38363848 z celkem 4578