Tři tipy pro úspěšnější B-to-B marketing

Vytisknout

Chcete, aby vaše příští B-to-B kampaň byla úspěšnější? Článek přináší tři tipy.- Zkontrolujte data z hlediska mezer a stárnutí. Jsou vaše informace přesné, aktuální a rozřazené do správných oblastí? Dobré je také potlačit nenakupující subjekty z řad konkurentů, špatně roztřídění zákazníky apod.- Používejte správné adresy zákazníků. Systémy pro zpracování objednávek mohou pracovat s poštovními, dodacími, prodejními či fakturačními adresami. Rozhodněte se proto, který druh kontaktu od firem…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace