Marketing pomocí internetových vyhledávačů je, podobně jako ostatní formy internetového marketingu, dobře měřitelný. Velkou výhodou placeného vyhledávání (paid…
Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům…
Systémy interaktivní hlasové odezvy (IVR) mají pověst nástroje snižujícího…
Nejvýkonnější firmy se ve svých zákaznických strategiích dokáží vyvarovat…
S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený…
Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude…
Poslední část článku o firemních časopisech se zaměřuje na konkrétní…
Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také…
Zatímco ještě nedávno byl product placement (umisťování výrobků do děje…
Uvádění kontaktních informací na firemních webových stránkách je velice…
V USA rychle stoupá počet operátorů zákaznických středisek pracujících…
Vedení firmy se po konzultaci s marketingovým oddělením rozhodne zařadit…
Máte na svém webu stránku O nás? Máte ji jen proto, že ji mají všichni…