Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 5 poučení z marketingu ve vyhledávačích

Marketing pomocí internetových vyhledávačů je, podobně jako ostatní formy internetového marketingu, dobře měřitelný. Velkou výhodou placeného vyhledávání (paid…

Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům

Článek v rámci předplatného Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům

Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům…

Šest tipů pro kvalitní zákaznickou samoobsluhu

Článek v rámci předplatného Šest tipů pro kvalitní zákaznickou samoobsluhu

Systémy interaktivní hlasové odezvy (IVR) mají pověst nástroje snižujícího…

Sedm smrtelných hříchů řízení vztahů se zákazníky

Článek v rámci předplatného Sedm smrtelných hříchů řízení vztahů se zákazníky

Nejvýkonnější firmy se ve svých zákaznických strategiích dokáží vyvarovat…

Od oslovení po nákup

Článek v rámci předplatného Od oslovení po nákup

S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený…

Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude…

Firemní časopis - 3. část

Článek v rámci předplatného Firemní časopis - 3. část

Poslední část článku o firemních časopisech se zaměřuje na konkrétní…

Jak si dlouhodobě udržet klienty

Článek v rámci předplatného Jak si dlouhodobě udržet klienty

Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také…

Product placement nabírá na obrátkách

Článek v rámci předplatného Product placement nabírá na obrátkách

Zatímco ještě nedávno byl product placement (umisťování výrobků do děje…

Zefektivněte svou stránku s kontakty

Článek v rámci předplatného Zefektivněte svou stránku s kontakty

Uvádění kontaktních informací na firemních webových stránkách je velice…

Homeshoring se rychle rozvíjí

Homeshoring se rychle rozvíjí

V USA rychle stoupá počet operátorů zákaznických středisek pracujících…

Firemní časopis - 2. část

Článek v rámci předplatného Firemní časopis - 2. část

Vedení firmy se po konzultaci s marketingovým oddělením rozhodne zařadit…

Jak na stránku o firmě

Článek v rámci předplatného Jak na stránku o firmě

Máte na svém webu stránku O nás? Máte ji jen proto, že ji mají všichni…

Výpis 38233835 z celkem 4575