Aby mohl dopis s reklamní nabídkou být úspěšný, musí jej příjemce otevřít, přečíst, uvěřit mu a jednat podle toho. Článek přináší pět rad, jak toho dosáhnout.-…
Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
Mnoho marketingových snah se v posledních letech obrátilo k internetu. On-…
Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
Klasický marketingový mix tvoří produkt, propagace, cena a místo na trhu a…
Společnosti AdMob, která se zabývá pronikáním reklamy do mobilních…
Expertní skupina pro technologie, média a telekomunikace (TMT) společnosti…
Podle monitoringu TNS Media stouply hrubé výdaje firem v České republice na…
I přes obrovský rozvoj internetu si ve světě stále drží pevné místo přímá…
E-mailové newslettery řady firem končí ve spárech antispamových filtrů,…
Splnili jste v roce 2006 své marketingové cíle? Ať už jste byli jakkoli…
Chcete si založit vlastní elektronický obchod? Článek shrnuje sedm chyb,…