Připoutat ano, svázat ne

Vytisknout

Pravděpodobně jste již zažili problémy, když jste se snažili odhlásit od odběru některých e-mailů. Seriózní společnosti vás odhlásí ihned, jakmile o to požádáte, jiné však vaše přání ignorují. V dnešní době má zákazník velký výběr produktů a služeb, a tak také často mění dodavatele. Firmy by proto měly změnit některé své praktiky, aby si uchovaly konkurenceschopnost.Zákazníka je třeba k sobě připoutat, v pozitivním slova smyslu. Znamená to poskytovat kvalitní zkušenosti, nikoli zákazníkovi…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace