Pohledy na firemní identitu v oblasti e-komerce zahrnují několik běžných mýtů. Jedná se zejména o předpoklad, že velké peníze koupí firmě velké jméno nebo že…
Společnosti od řetězců s rychlým občerstvením po výrobce aut či jiného…
Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující,…
Transakční selhání na firemních webových stránkách mohou mít výrazně…
Řada firem se v posledních letech zapojila do internetového marketingu.…
Společnost Aspect Software vypracovala spolu s výzkumnou společností Leo J.…
V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek…
Internetový newsletter je ekvivalentem reklamní brožury nebo klasického…
Sledování konkurence je v současné době nezbytným předpokladem úspěšného…
Sledování konkurence je v současné době nezbytným předpokladem úspěšného…
Titulek je nejdůležitější částí tištěného inzerátu. Marketingový guru David…
Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte?…
V roce 1936 vydal Dale Carnegie bestseller Jak získávat přátele a působit…