Marketing - zprávy z HR

Nesou vaše e-maily ovoce?

Ovocné stromy představují zajímavou paralelu s e-mailovým marketingem. Různé typy zákazníků totiž stejně jako různé druhy ovocných stromů potřebují speciální…

5 rad pro budování loajality zákazníků

Článek v rámci předplatného 5 rad pro budování loajality zákazníků

Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení.…

Barvy se firemní komunikaci

Článek v rámci předplatného Barvy se firemní komunikaci

Projekt společnosti OKI Printing Solutions a České marketingové společnosti…

Proč zaměstnanci zůstávají?

Článek v rámci předplatného Proč zaměstnanci zůstávají?

Zákaznická střediska se stále snaží pochopit, proč od nich zaměstnanci tak…

Pět kroků k úspěšnému budování kontaktů

Článek v rámci předplatného Pět kroků k úspěšnému budování kontaktů

Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u…

Na internetu vede kontextová reklama

Článek v rámci předplatného Na internetu vede kontextová reklama

Reklamní bannery nejprve propagovaly služby spojené s internetem a…

Proč firmy outsourcují zákaznické služby

Článek v rámci předplatného Proč firmy outsourcují zákaznické služby

Outsourcing bez pochyby zásadně změnil prostředí globálního byznysu.…

Čtyři součásti úspěšné zákaznické zkušenosti

Čtyři součásti úspěšné zákaznické zkušenosti

Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se…

Jak připravit e-shop na Vánoce

Jak připravit e-shop na Vánoce

Pro majitele elektronických obchodů není nikdy příliš brzy na přípravy na…

Článek v rámci předplatného Průzkum: Call centra v ČR

Průzkum společnosti Genesys se zaměřil na call centra v České republice.…

Jak na vícekanálovou kampaň

Článek v rámci předplatného Jak na vícekanálovou kampaň

Vytvořit vícekanálovou kampaň, která vyzdvihne výhody všech kanálů a…

Pozor na blogy

Článek v rámci předplatného Pozor na blogy

Co mají firmy dělat a naopak nedělat při reakcích na příspěvky o svých…

Výhodná koupě, nebo ztráta peněz?

Článek v rámci předplatného Výhodná koupě, nebo ztráta peněz?

Když si spotřebitel koupí nějaký produkt, těžko se jej vzdává, i kdyby to…

Výpis 37843796 z celkem 4578