Studie odhaluje devět způsobů zvýšení zákaznické loajality

Vytisknout

Studie ukazují, že ztráta zákazníků nemá většinou nic společného s nabízenými produkty. 60 až 80 procent zákazníků uvádí, že jsou spokojeni, než od firmy odejdou. Poskytovatel manažerských systém pro zpětnou vazbu Allegiance doporučuje devět způsobů, jak zvýšit loajalitu zákazníků.- Dejte zákazníkům, co chtějí. Měli byste znát jejich očekávání a být připraveni dále rozvíjet své produkty.- Překonávejte očekávání tím, že budete okamžitě reagovat na otázky, připomínky a stížnosti zákazníků.-…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace