Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak správně vybrat klíčová slova

I když neexistuje jeden správný návod, jak vybírat klíčová slova pro marketingovou kampaň v internetových vyhledávačích, je dobré vědět co nejvíce o vašich cílech a…

Reklamní e-maily na mobilních telefonech

Článek v rámci předplatného Reklamní e-maily na mobilních telefonech

Uživatelé e-mailů čtou reklamní zprávy jinak na…

Evropský on-line marketing dosáhne do pěti let 16 miliard eur

Článek v rámci předplatného Evropský on-line marketing dosáhne do pěti let 16 miliard eur

Investice do on-line marketingu v Evropě se v následujících pěti letech…

Pomalá odezva na e-maily odrazuje zákazníky

Článek v rámci předplatného Pomalá odezva na e-maily odrazuje zákazníky

Pomalé odpovídání na e-maily může výrazně poškodit firmy. Ukázal to výzkum…

Netradiční média mají své výhody i nevýhody

Článek v rámci předplatného Netradiční média mají své výhody i nevýhody

Zahlcení spotřebitelů klasickou reklamou vede firmy ke snaze o komunikaci…

Co vám prodejce neřekne o zákaznickém softwaru

Článek v rámci předplatného Co vám prodejce neřekne o zákaznickém softwaru

Firmy, které chtějí investovat do nového systému pro podporu zákaznických…

Jak na zpětnou vazbu od zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak na zpětnou vazbu od zákazníků

Jedna z nejlepších věcí, kterou můžete udělat pro svůj byznys, je ptát se…

Článek v rámci předplatného Desatero behaviorální segmentace zákazníků

Existuje řada způsobů, jak dělit zákazníky. Segmentace založená na…

Čtyři tipy pro prodejní dopis

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy pro prodejní dopis

V balíčku přímé poštovní reklamy hraje stále klíčovou roli dopis…

Jak na zákaznické služby v on-line byznysu

Jak na zákaznické služby v on-line byznysu

Na Internetu má firma často jen jednu příležitost udělat…

7 důvodů pro webové stránky

Článek v rámci předplatného 7 důvodů pro webové stránky

Webová stránka je důležitým aspektem pro úspěšné navazování a rozvíjení…

Čtyři fáze složitého obchodu

Článek v rámci předplatného Čtyři fáze složitého obchodu

Jako řadový obchodník si zaměstnanec osvojí základní prodejní dovednosti.…

Jak vytvořit čitelný e-mail

Článek v rámci předplatného Jak vytvořit čitelný e-mail

Každý z nás dostává denně různé e-mailové zprávy. Některé jsou vytvořené…

Výpis 37583770 z celkem 4721