Jak správně vybrat klíčová slova I když neexistuje jeden správný návod, jak vybírat klíčová slova pro marketingovou kampaň v internetových vyhledávačích, je dobré vědět co nejvíce o vašich cílech a…
Evropský on-line marketing dosáhne do pěti let 16 miliard eur Investice do on-line marketingu v Evropě se v následujících pěti letech…
Pomalá odezva na e-maily odrazuje zákazníky Pomalé odpovídání na e-maily může výrazně poškodit firmy. Ukázal to výzkum…
Netradiční média mají své výhody i nevýhody Zahlcení spotřebitelů klasickou reklamou vede firmy ke snaze o komunikaci…
Co vám prodejce neřekne o zákaznickém softwaru Firmy, které chtějí investovat do nového systému pro podporu zákaznických…
Jak na zpětnou vazbu od zákazníků Jedna z nejlepších věcí, kterou můžete udělat pro svůj byznys, je ptát se…
Desatero behaviorální segmentace zákazníků Existuje řada způsobů, jak dělit zákazníky. Segmentace založená na…
Čtyři tipy pro prodejní dopis V balíčku přímé poštovní reklamy hraje stále klíčovou roli dopis…
Na Internetu má firma často jen jednu příležitost udělat…
7 důvodů pro webové stránky Webová stránka je důležitým aspektem pro úspěšné navazování a rozvíjení…
Čtyři fáze složitého obchodu Jako řadový obchodník si zaměstnanec osvojí základní prodejní dovednosti.…
Jak vytvořit čitelný e-mail Každý z nás dostává denně různé e-mailové zprávy. Některé jsou vytvořené…