Marketing - zprávy z HR

10 tipů pro řízení nových operátorů

Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté je však třeba vést je tak, aby si osvojili základní metody pro zvýšení prodeje. Článek…

Pět tipů pro efektivní tiskové zprávy

Pět tipů pro efektivní tiskové zprávy

- Napište zprávu o novinkách. Co skutečně nového se u vás událo? Média…

Pět rad, jak dát zákazníkům nejlepší on-line dárek

Pět rad, jak dát zákazníkům nejlepší on-line dárek

Zisky z internetového obchodu každým rokem rostou. Pokud jde o vánoční…

Neusněte na vavřínech internetové reklamy

Článek v rámci předplatného Neusněte na vavřínech internetové reklamy

On-line reklama se stále pozitivněji vyvíjí. Jestliže si ale firmy chtějí…

Plnit potřeby zákazníků se vyplácí

Plnit potřeby zákazníků se vyplácí

Výzkumy výkonu a výkonnosti nejúspěšnějších firem z Evropské unie ukazují,…

Chcete-li oslovit, buďte osobní

Chcete-li oslovit, buďte osobní

Z e-mailového marketingu se postupem času stala věda. Dnes není možné…

Důvěryhodnost prodává

Článek v rámci předplatného Důvěryhodnost prodává

Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které…

Trendy na trhu rychloobrátkového zboží II.

Trendy na trhu rychloobrátkového zboží II.

Druhá část článku pokračuje výčtem aktuálních spotřebitelských a nákupních…

Trendy na trhu rychloobrátkového zboží I.

Článek v rámci předplatného Trendy na trhu rychloobrátkového zboží I.

Asociace POPAI Central Europe upořádala v říjnu přednášku o současném…

Zákazníci na celý život

Článek v rámci předplatného Zákazníci na celý život

Úspěšné firmy dokáží rozvíjet dlouhodobé vztahy se zákazníky. V silně…

Co všechno je PR?

Článek v rámci předplatného Co všechno je PR?

PR znamená komunikaci dvojím směrem vnější i vnitřní. Zároveň probíhá také…

Náš zákazník, náš marketér

Článek v rámci předplatného Náš zákazník, náš marketér

Dny, kdy bylo možné představit značku v celé šíři jen prostřednictvím…

Jak být přátelštější k zákazníkům

Článek v rámci předplatného Jak být přátelštější k zákazníkům

Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do…

Výpis 37583770 z celkem 4575