Zákaznický průzkum je věda

Vytisknout

Zákaznické průzkumy mohou být důležitým zdrojem informací. Je však třeba umět je správně vytvořit. Špatně sestavené průzkumy jsou jen ztrátou času. Článek přináší čtyři tipy jak na takový průzkum.- Jak se zeptat. Někdy je důležitější, jak se zeptáte, než na co se zeptáte. Nepokládejte například takové otázky, na které respondent odpoví ano jen ze zdvořilosti.- Skutečně naslouchat. Stejně důležité jako položit správnou otázku je i nabídnout větší výběr možných odpovědí. Je například nevhodné ptát…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace