Virtuální generace ovládne nakupování

Vytisknout

Do deseti let získá největší vliv na nákup tzv. virtuální generace (Generation Virtual). Více peněz se investuje do marketingu a prodeje různým anonymním on-line personám než tradičním offline zákazníkům. Ukázala to alespoň studie společnosti Gartner.Virtuální prostředí poskytne této generaci široké pole působnosti, v němž budou údaje jako věk, pohlaví, sociální třída nebo příjem jednotlivce méně důležité než jeho schopnosti, motivace s úsilí. Pro firmy to znamená přístup k novým ekonomikám.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace