Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět základních, kterým je třeba se vyhnout.- Děláte ze služeb zákazníkům záležitost školení. Řada…
V čem je hlavní tajemství úspěšného blogu, který přiláká čtenáře, podpoří…
Jsou vaše webové stránky efektivní? Dokážou přilákat návštěvníky a podpořit…
Správa a segmentace zákaznických dat je jedním z předpokladů správného…
Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou…
Homeshoring je stále více užívaný pojem, který označuje stav, kdy operátoři…
Společnost Factum Invenio porovnala 38 českých i zahraničních poradenských…
Co si žádá úspěšný prodej? Článek popisuje devět základních pravidel.-…
Najít zákazníky je základním předpokladem úspěšného rozjetí obchodu. Mít…
Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků…
Výzkum analytické agentury Datamonitor mezi více než dvoustovkou manažerů…
E-mail patří mezi nejméně nákladné marketingové nástroje. Vstupní náklady…
Velké firmy většinou nemají s přípravou reklamních článků, příspěvků pro…