Můžete si dovolit zdražit své služby? Odpověď na otázku položenou v titulku zní ano. Kdy to ale budete vědět jistě? Článek přináší šest doporučení pro malé firmy.- Nemáte čas na přehodnocování cen,…
Spotřebitelé s nižšími příjmy skrývají velký potenciál Spotřebitele z nižší a střední příjmové skupiny představují obrovskou…
7 rad pro úspěšné vyjednávání Téměř každý, kdo pracuje v prodeji, musí vyjednávat. Článek proto přichází…
Deset přikázání v tomto článku nebylo sneseno z hory Sinaj. Nejsou ani…
Behaviorální data zacílí reklamní e-mail Rozesílání reklamních e-mailů na všechny strany dnes pozbývá smyslu. Do…
5 zásadních dovedností úspěšného obchodníka Jaké nejdůležitější dovednosti by měl mít obchodník, aby uspěl v dnešním…
Ať už prodáváte jakýkoli produkt, občas se i přes největší úsilí setkáte s…
Základní pilíře zákaznického servisu V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb,…
Fluktuace v zákaznických střediscích Proč je v zákaznických střediscích tak vysoká fluktuace zaměstnanců? Nově…
Chybějící standardy brzdí rozvoj e-mailového marketingu na mobilních…
Lekce e-mailové etiky E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace…
Přímá reklama zasílaná poštou nebo e-mailem může přinést řadu výhod. Je…