Může marketingové partnerství úspěšně fungovat? Tuto otázku si v dnešní době pokládá stále více organizací, především ve snaze ušetřit čas. Fungovat může jakékoli…
Nákup prostřednictvím internetu vyzkoušelo celkově již 85 procent české…
Budování kontaktů je zejména pro malé firmy nejméně nákladný způsob, jak…
Základním cílem nástrojů CRM je zvýšit dlouhodobý růst a ziskovost firem…
I zkušení prodejci mají často problémy s prezentacemi. Většinu času věnují…
Mezi obchodníky, zabývajícími se prodejem, panuje řada mýtů. Článek shrnuje…
Ani marketing není výjimkou mezi obory, v nichž existuje mnoho zakořeněných…
I když je měření návratnosti do těchto aktivit složitější, stále více se…
Řada marketérů z velkých i malých firem v dnešní době ví, jak dosáhnout…
Úspěch venkovní reklamní kampaně záleží na jejím zpracování. Být kreativní…
Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků…
Právě jste rozeslali svou e-mailovou kampaň, ale nedostavuje se odezva,…
I když není image zcela v režii firmy, je třeba stále hlídat a budovat.…