Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Co všechno je PR?

PR znamená komunikaci dvojím směrem vnější i vnitřní. Zároveň probíhá také lokálně, nebo globálně. Jednotlivé vzájemně propojené úkoly detailně shrnuje například…

Náš zákazník, náš marketér

Článek v rámci předplatného Náš zákazník, náš marketér

Dny, kdy bylo možné představit značku v celé šíři jen prostřednictvím…

Jak být přátelštější k zákazníkům

Článek v rámci předplatného Jak být přátelštější k zákazníkům

Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do…

Základní pilíře SEO

Článek v rámci předplatného Základní pilíře SEO

Optimalizace reklamy pro vyhledávače (SEO) se ukazuje jako atraktivnější…

7 cest k úspěšnému on-line obchodu o Vánocích

Článek v rámci předplatného 7 cest k úspěšnému on-line obchodu o Vánocích

Tržby elektronických obchodů rok od roku stoupají. Jak si ale zajistit…

Direct mail: Jak zvýšit odezvu

Článek v rámci předplatného Direct mail: Jak zvýšit odezvu

Výhodou direct marketingu je personalizace sdělení, možnost měření a…

Neměřte věrnost jen návratností investic

Článek v rámci předplatného Neměřte věrnost jen návratností investic

Při vyhodnocování výsledků věrnostních programů by se firmy neměly…

Poznávejte zákazníky v sociálních sítích

Článek v rámci předplatného Poznávejte zákazníky v sociálních sítích

Dobrá zpráva pro firmy je, že řada zákazníků je nadšena z jejich produktů a…

Tři vánoční rady pro internetové obchody

Tři vánoční rady pro internetové obchody

Je váš web připraven na shon kolem blížícího se konce roku? Zimní sezóna…

Připravte e-maily na Vánoce

Připravte e-maily na Vánoce

E-mail bude podle odhadů hrát zásadní roli v předvánočních marketingových…

České e-obchody se pomalu zlepšují

České e-obchody se pomalu zlepšují

Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) letos opět testovalo 100 internetových…

Motivace v zákaznických střediscích

Článek v rámci předplatného Motivace v zákaznických střediscích

Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních…

Kreativní marketing s pohlednicemi

Článek v rámci předplatného Kreativní marketing s pohlednicemi

Pohlednice není nijak nové reklamní médium, je však v určitých směrech…

Výpis 37713783 z celkem 4578