Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Desatero behaviorální segmentace zákazníků

Existuje řada způsobů, jak dělit zákazníky. Segmentace založená na potřebách je užitečná pro budování produktů a značek. Behaviorální segmentace zase poskytuje…

Čtyři tipy pro prodejní dopis

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy pro prodejní dopis

V balíčku přímé poštovní reklamy hraje stále klíčovou roli dopis…

Jak na zákaznické služby v on-line byznysu

Jak na zákaznické služby v on-line byznysu

Na Internetu má firma často jen jednu příležitost udělat…

7 důvodů pro webové stránky

Článek v rámci předplatného 7 důvodů pro webové stránky

Webová stránka je důležitým aspektem pro úspěšné navazování a rozvíjení…

Čtyři fáze složitého obchodu

Článek v rámci předplatného Čtyři fáze složitého obchodu

Jako řadový obchodník si zaměstnanec osvojí základní prodejní dovednosti.…

Jak vytvořit čitelný e-mail

Článek v rámci předplatného Jak vytvořit čitelný e-mail

Každý z nás dostává denně různé e-mailové zprávy. Některé jsou vytvořené…

Můžete si dovolit zdražit své služby?

Článek v rámci předplatného Můžete si dovolit zdražit své služby?

Odpověď na otázku položenou v titulku zní ano. Kdy to ale budete vědět…

Spotřebitelé s nižšími příjmy skrývají velký potenciál

Článek v rámci předplatného Spotřebitelé s nižšími příjmy skrývají velký potenciál

Spotřebitele z nižší a střední příjmové skupiny představují obrovskou…

7 rad pro úspěšné vyjednávání

Článek v rámci předplatného 7 rad pro úspěšné vyjednávání

Téměř každý, kdo pracuje v prodeji, musí vyjednávat. Článek proto přichází…

Desatero marketingových přikázání

Desatero marketingových přikázání

Deset přikázání v tomto článku nebylo sneseno z hory Sinaj. Nejsou ani…

Behaviorální data zacílí reklamní e-mail

Článek v rámci předplatného Behaviorální data zacílí reklamní e-mail

Rozesílání reklamních e-mailů na všechny strany dnes pozbývá smyslu. Do…

5 zásadních dovedností úspěšného obchodníka

Článek v rámci předplatného 5 zásadních dovedností úspěšného obchodníka

Jaké nejdůležitější dovednosti by měl mít obchodník, aby uspěl v dnešním…

Lekce jednání s nespokojeným zákazníkem

Lekce jednání s nespokojeným zákazníkem

Ať už prodáváte jakýkoli produkt, občas se i přes největší úsilí setkáte s…

Výpis 37193731 z celkem 4675