Existuje řada způsobů, jak dělit zákazníky. Segmentace založená na potřebách je užitečná pro budování produktů a značek. Behaviorální segmentace zase poskytuje…
V balíčku přímé poštovní reklamy hraje stále klíčovou roli dopis…
Na Internetu má firma často jen jednu příležitost udělat…
Webová stránka je důležitým aspektem pro úspěšné navazování a rozvíjení…
Jako řadový obchodník si zaměstnanec osvojí základní prodejní dovednosti.…
Každý z nás dostává denně různé e-mailové zprávy. Některé jsou vytvořené…
Odpověď na otázku položenou v titulku zní ano. Kdy to ale budete vědět…
Spotřebitele z nižší a střední příjmové skupiny představují obrovskou…
Téměř každý, kdo pracuje v prodeji, musí vyjednávat. Článek proto přichází…
Deset přikázání v tomto článku nebylo sneseno z hory Sinaj. Nejsou ani…
Rozesílání reklamních e-mailů na všechny strany dnes pozbývá smyslu. Do…
Jaké nejdůležitější dovednosti by měl mít obchodník, aby uspěl v dnešním…
Ať už prodáváte jakýkoli produkt, občas se i přes největší úsilí setkáte s…