Direct mail – 3 tipy pro správný design Ve vnímání designu přímé poštovní reklamy hraje klíčovou roli zásada co vidíš, to dostaneš. Článek přináší tři tipy, jak touto cestou oslovit spotřebitele.- Buďte…
Jak vybrat reklamní agenturu Vybíráte si externí reklamní agenturu? Položte si následující otázky, ať…
Cvičení v e-mailovém designu Pokud máte či chystáte e-mailovou kampaň a chcete zlepšit její výsledky,…
Šest rad pro budování kontaktů Networking je způsob vytváření vaší širší rodiny. Je o budování vztahů,…
Zmlkni a prodávej Obchodníkovi nestačí k úspěchu jen znalost nabízených produktů či služeb…
Trochu života do toho telefonování Když se obchodník chystá poprvé telefonicky kontaktovat potenciální klienty…
USA: On-line reklama předbíhá rozhlas Rozhlas postupně zaostává za televizí nebo tištěnými médii, pokud jde o…
Nebojte se více kanálů Než se pustíte do vícekanálové marketingové iniciativy, zvažte následující…
Češi a reklamní média V současné době se v České republice nejvíce využívá reklama v podobě…
Jak správně na vyhledávače Řada firem nemá tušení, co se o jejich produktech píše na Internetu. V…
On-line zákazníci lépe vnímají behaviorální cílení Více uživatelů Internetu vnímá behaviorálně cílenou než kontextuální…
Je jednoduché obviňovat velké šiřitele spamu a iniciátory podvodných…