Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky, dobrý úsudek, důkladnou znalost produktů, procedur a procesů a také vynikající…

O úspěchu e-mailu rozhoduje předmět a odesílatel

Článek v rámci předplatného O úspěchu e-mailu rozhoduje předmět a odesílatel

Osobní e-maily dnes vedou v žebříčku nejvíce otevíraných reklamních zpráv.…

Posloucháte své kritiky?

Článek v rámci předplatného Posloucháte své kritiky?

Mluvili jste někdy se zákazníky, kteří vaši…

Jak zlepšit doručitelnost e-mailů na firemní domény?

Jak zlepšit doručitelnost e-mailů na firemní domény?

Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili…

10 kroků k efektivní e-mailové kampani

Článek v rámci předplatného 10 kroků k efektivní e-mailové kampani

E-mailové schránky jsou dnes bombardovány reklamou a množstvím dalších…

Marketingové chyby malých firem

Článek v rámci předplatného Marketingové chyby malých firem

Byznys je třeba stále sledovat, aby mohl být úspěšný a růst. Řada majitelů…

On-line Vánoce v Evropě - 51 miliard eur

Článek v rámci předplatného On-line Vánoce v Evropě - 51 miliard eur

Uživatelé Internetu v Evropě utratí v letošní vánoční sezóně 51 miliard eur…

Studie odhaluje devět způsobů zvýšení zákaznické loajality

Článek v rámci předplatného Studie odhaluje devět způsobů zvýšení zákaznické loajality

Studie ukazují, že ztráta zákazníků nemá většinou nic společného s…

Prodejní nabídka – 1. část

Článek v rámci předplatného Prodejní nabídka – 1. část

Jednou z nejobtížnějších částí marketingové a prodejní práce je oslovování…

13 důvodů proč lidé otevírají přímou poštovní reklamu

Článek v rámci předplatného 13 důvodů proč lidé otevírají přímou poštovní reklamu

I když technologie rychle tlačí marketéry do digitálního světa, pevné místo…

Pět strategií pro lepší služby zákazníkům

Článek v rámci předplatného Pět strategií pro lepší služby zákazníkům

Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do…

Evropské firmy upřednostňují zákazníky

Článek v rámci předplatného Evropské firmy upřednostňují zákazníky

Zákaznické služby jsou pro evropské firmy stále větší prioritou. I přes…

Jak správně komunikovat s novináři

Jak správně komunikovat s novináři

Zazvoní vám telefon a na druhé straně je novinář, který se vás chce na něco…

Výpis 36933705 z celkem 4730