Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska? Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky, dobrý úsudek, důkladnou znalost produktů, procedur a procesů a také vynikající…
O úspěchu e-mailu rozhoduje předmět a odesílatel Osobní e-maily dnes vedou v žebříčku nejvíce otevíraných reklamních zpráv.…
Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili…
10 kroků k efektivní e-mailové kampani E-mailové schránky jsou dnes bombardovány reklamou a množstvím dalších…
Marketingové chyby malých firem Byznys je třeba stále sledovat, aby mohl být úspěšný a růst. Řada majitelů…
On-line Vánoce v Evropě - 51 miliard eur Uživatelé Internetu v Evropě utratí v letošní vánoční sezóně 51 miliard eur…
Studie odhaluje devět způsobů zvýšení zákaznické loajality Studie ukazují, že ztráta zákazníků nemá většinou nic společného s…
Prodejní nabídka – 1. část Jednou z nejobtížnějších částí marketingové a prodejní práce je oslovování…
13 důvodů proč lidé otevírají přímou poštovní reklamu I když technologie rychle tlačí marketéry do digitálního světa, pevné místo…
Pět strategií pro lepší služby zákazníkům Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do…
Evropské firmy upřednostňují zákazníky Zákaznické služby jsou pro evropské firmy stále větší prioritou. I přes…
Zazvoní vám telefon a na druhé straně je novinář, který se vás chce na něco…