13 důvodů proč lidé otevírají přímou poštovní reklamu I když technologie rychle tlačí marketéry do digitálního světa, pevné místo si stále drží přímá poštovní reklama. Na nedávné konferenci Asociace přímého marketingu v…
Pět strategií pro lepší služby zákazníkům Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do…
Evropské firmy upřednostňují zákazníky Zákaznické služby jsou pro evropské firmy stále větší prioritou. I přes…
Zazvoní vám telefon a na druhé straně je novinář, který se vás chce na něco…
Připravte se na cold call První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je…
Pět bolestivých míst e-komerce Na nedávné americké konferenci o e-komerci mluvila analytička Forrester…
Jak na lepší služby zákazníkům Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší…
Úspěšným obchodníkem se člověk nestává náhodou nebo díky slepému štěstí.…
Většina firem dnes má své webové stránky, ne vždy však dokáže využít jejich…
V rámci vícekanálových kampaní firmy často ztrácejí přehled o základních…
Aby váš e-mail prošel Greg Cangialosi, prezident amerického poskytovatele e-mailových služeb Blue…